AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



mawerick
jún 16 : 15:23
Szerintem most már lehet szervezni a versenyt nem ?

Tomynho
máj 25 : 19:51
van

vihar
máj 25 : 19:14
Üdv van itt Valaki?

Lacika77
máj 23 : 19:13
Sajnos addig nem lesz semmi,míg 3-an tesztelünk!

Tomynho
máj 21 : 12:25
akkor 4-en már biztosan vagyunk

Idoli
máj 20 : 09:17
én jövök ha lesz valami indítva..

Lacika77
máj 11 : 18:14
nekem bejön a mod! csak kezdjünk valamit!

Tomynho
máj 09 : 22:30
Én az uborkaszezonokat nem szeretem. Nézelődni 20 fele, tesztelgetni potyára nincs időm. Ezért támasztok előre több követelményt 1 modnak, ami már ha az elején megbukik nem is nézem tovább. Ez a 2018-as, bár még elég kezdetleges (nem 18-as modell, csak amolyan átalakított valami) egész jónak tűnik. Hétvégén legkésőbb azért megnézem, az 1.0-ás verzióját ismerem, nem tudom ez miben jobb, másabb, majd kiderül, de jó lenne már csinálni valamit

mawerick
máj 09 : 19:31
No nem tesztel senki?
indítani kellene lassan egy bajnokságot nem?

mawerick
máj 06 : 17:43
Jó az idő lehet jönni tesztelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sebenoli
máj 02 : 22:57
Fent van a szerveren is. VLS-el tölthető.

mawerick
máj 02 : 16:50
Sziasztok a facebookra felraktam egy videót a módról nekem tetszik használható.

Idoli
máj 01 : 13:13
ok

mawerick
ápr 30 : 07:18
Mai nap fogom tesztelni az ASR 2018 v 1.1 módot ha jó felrakatom!

mawerick
ápr 30 : 07:06
Hát most már kezdhetnénk valamit!

ShiftHUN14
ápr 28 : 16:58
Ha ujraindultok visszajövök én is hiányzik már a versenyzés.

Lacika77
márc 18 : 19:33
mentem vele,nem rossz így elsőre! igaz kb 5 kört mentem! a kocsik tetszenek

Tomynho
márc 17 : 22:10
közbe ASR kijött egy 2018-as moddal is. Egyenlőre még csak az autókat néztem, nem mentem vele 1 centit sem. Steam műhelyben megtaláljátok.

Idoli
márc 15 : 10:10
Köszönöm Tomynho! akkor akcióba lépek

Tomynho
márc 13 : 23:38
Idoli, mit telepíteni? rf2-t vagy csak mod, és pálya?
mert azt vlsui leszedi am ami kell
rf2-nél meg steamben rámész, hogy letölt és automatikusan megcsinálja, csak győzd kivárni

Tomynho
márc 13 : 23:35
Őőő, hát a végsebesség az sztem is erős a 2017-es kocsikhoz képes. Pont mivel szélesebbek lettek a gumik stb, emiatt csökkent a végtempó 2016-joz képest, akkor mentek állatul.
2017-ben Vettel spanyolba 1:18,634-t ment ultralágyon téli teszten.
Kvalin Hamilton 1:19.149-et ment gondolom lágyon.
Én most lágyon mentem 14.6-ot. Ez 5mp.
Nagyon tapad a kocsi, és kegyetlen nagy a végsebesség magas szárnyakon is.

Idoli
márc 13 : 20:17
valaki majd segítene nekem feltelepíteni? sajnos egy kicsit kimentem a gyakorlatból

mawerick
márc 13 : 17:00
Szerintem a sebesség jó ott van a valódihoz közel, mert a előző szezonban ilyen tempót mentek a hosszú egyenes végén 330-350 km/h csak a szárny állás ja és be van kapcsolva a stabilitás és még egy pár segítség.

Lacika77
márc 12 : 12:44
meg néztem a modot! kinézet,hang jó! de irreálisan gyors! 340-350 mint monzán! 15-ös idő spanyolba és lesz jobb is! ha ezt meg lehet oldani,akkor jó kis mod lehet belőle!

Sebenoli
márc 01 : 21:33
Igen.

Legújabb látogatók
  • Tomynho
    [ 3 nap, 19 óra, 11 perc, 47 mp ezelőtt ]
  • Idoli
    [ 3 nap, 19 óra, 29 perc, 47 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 3 nap, 23 óra, 58 perc, 3 mp ezelőtt ]
  • thera7608
    [ 4 nap, 8 óra, 48 perc, 0 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 1 hét, 4 nap, 7 óra, 14 perc, 47 mp ezelőtt ]
  • ShiftHUN14
    [ 2 hét, 6 nap, 18 óra, 54 perc, 40 mp ezelőtt ]
  • vihar
    [ 3 hét, 4 nap, 20 óra, 4 perc, 35 mp ezelőtt ]
  • Lacika77
    [ 3 hét, 6 nap, 20 óra, 7 perc, 28 mp ezelőtt ]
  • pityu72
    [ 1 hónap, 2 hét, 5 nap, 16 óra, 38 perc, 26 mp ezelőtt ]
  • MX
    [ 2 hónap, 2 hét, 6 nap, 19 óra, 20 perc, 6 mp ezelőtt ]
Címsorok

»Hamilton: Nem hibázhatok többet
Lewis Hamilton beszélt arról, hogyan áll hozzá a Formula-1-hez mentális szempontból, és szerinte nem ...
»Két gyári istállója lehet a Hondának
A Red Bull-lal történt szerződéskötés bejelentése után több szakértő aggódni kezdett a fiókcsapat jö ...
»A Renault miatt kellett hamarabb döntenie a Red Bullnak
Az energiaitalos csapat az Osztrák Nagydíjra ígérte nagy bejelentését, ehelyett már a francia versen ...
»Bosszantották a kínos kérdések Hartley-t
Felszabadultan versenyezhet a Francia Nagydíjon Brendon Hartley, mivel elhárult feje fölül a meneszt ...
»Így alakult a Honda útja a Red Bullig
A ’80-as évek második felében hosszú esztendőkön át verhetetlen volt a Honda-motor. 2015-ös visszaté ...
»A Red Bullnak nem volt kérdés a szakítás
A Red Bull küldetése a Ferrari és a Mercedes elkapása, ebben a hajszában pedig a Honda a legalkalmas ...
»Mennyire kockázatos a Red Bull-Honda?
Amiről már hetek óta beszéltek, valósággá vált, a Red Bull valóban Honda-motorokra vált jövőre. Bőve ...
»Gasly rögtön újoncként hazai pályán versenyezhet
Pierre Gasly számára fantasztikus élmény lesz, hogy rögtön újoncként egy Francia Nagydíjon versenyez ...
»Renault: Megbánja még ezt a Red Bull
2019-től hivatalosan Honda-motorra vált a Red Bull. A Renault célkitűzése immáron az, hogy a francia ...
»A múlt miatt szívesen térnek vissza a williamsesek Franciaországba
Jelzésértékű lehet, ha egy technikai igazgató csak a múltról beszél egy közelgő versennyel kapcsolat ...
»Wolff: „A Mercedesnek minden hétvégén a topon kell lennie!”
Toto Wolff elmondta, csalódottak a Kanadai Nagydíj végkimenetelével, és hogy nem engedhetik meg magu ...
»A Honda már a futamgyőzelmekre gondol
Kifogta az újabb nagy halat a japán gyártó, a jelenlegi legjobb három istálló közé számító Red Bull- ...
»Alonso: Mostantól az Indy 500 az első
Alighogy megnyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt, máris elismerte Fernando Alonso, hogy mostantól leg ...
»Hivatalos: Red Bull-Honda 2019-től
Vége a Milton Keynes-i istálló időhúzásának: a vártnál előbb bejelentették, szakítanak a Renault-val ...
»Sajtó: Biztos a Red Bull-Renault szakítás
Eredetileg az Osztrák Nagydíjra tervezték a döntést, de a sajtó szerint még ezen a héten nyilvánossá ...
»A Renault nem biztos Sainz megtartásában
Nico Hülkenberg a Renault-nál marad még évekig, Carlos Sainzról azonban ez nem jelenthető ki teljes ...
»Vasseur: Szabályváltozások? A legjobbkor!
A Sauber csapatfőnöke, Frederic Vasseur szerint a legjobbkor változnak az aero-szabályok, ugyanis a ...
»Hamilton élesen bírálja a motorszabályokat
2018-ban három erőforrást használhatnak büntetlenül a csapatok, ami megbízhatóbb motorokat igényel. ...
»Nem a Mercedes a favorit a Paul Ricardon
Valtteri Bottas vallotta be, hogy a kanadai vereségért nem csupán a régebbi erőforrás okolható, ugya ...
»Unalmas Francia Nagydíjtól tart Hamilton
Az F1 ismeretlen területre lép hétvégén, hiszen a Paul Ricard pályán évtizedek óta nem tartottak nag ...
»Newey nem cáfolja a renault-s pletykákat
Adrian Newey, a Red Bull Racing 59 éves brit tervezője Le Mans-ban tartózkodott, ahol egyelőre nem k ...
»Csak százmilliókkal kerülhet valaki az élre?
Az utóbbi évtizedekben nagyon elszabadultak a költségek a Formula-1-ben, csak kiemelkedően sok pénz ...
»Luca di Montezemolo szerint Marchionne irigy a Ferrari múltbeli sikereire
Luca di Montezemolo évekig kormányozta nagyobbnál nagyobb sikerek felé a Ferrarit, majd távozott a c ...
»Nem csak egy csapat környékezte meg Norrist
Nagyon kapós lett a Formula-1-ben a McLaren tesztpilótája, Lando Norris. A Toro Rosso érdeklődéséről ...
»A Renault-t sokkolta Alonso kanadai hibája
Montrealban vetette be először új motorját a Renault is, ami fejlesztett, erősebb erőforrás elődjéné ...
»2021-ig biztosan lesz Belga Nagydíj
A helyi önkormányzat és a Liberty Media 2021-ig meghosszabbította a 2018 végén lejáró kontraktust, í ...
»Leclerc: Hatalmas váltás az F1-be kerülés
Charles Leclerc egyre jobban szerepel az utóbbi időben és sorozatban szerzi a pontokat a Sauberrel. ...
»Nem egyértelmű Hamilton vezérszerepe
Vannak istállók, ahol egyértelmű első számú pilótát hirdethetünk idén is, ám a Mercedesnél Valtteri ...
»A Renault kellemes emlékei Schumacherékről
Tíz év után került vissza a versenynaptárba Franciaország. Különleges helyszín ez a Renault számára, ...
»Készül a legjobb Renault-motor
Éppen csak túlestünk a fejlesztett erőforrások bemutatkozásán, Kanadában, a Renault már a C-specifik ...
»Marko beszólt a Mercedesnek
A Formula-1-ben várhatóan bevezetésre kerülő, új szabályok azt a célt szolgálják, hogy csökkenjenek ...
»Az ellenfelek tettek keresztbe a Force Indiának
A silverstone-i alakulat előleget kért a Liberty Mediától, hogy megkönnyítse téli felkészülését, egy ...
»A bajnokság, melyet Hülkenberg vezet
A szezon egyharmadánál járva megnéztük, hogy áll az F1-es „B-liga”, azaz hogy nézne ki a világbajnok ...
»Ricciardo: Paul Ricard lagymatagabb pálya lesz
Sejthető, hogy az óriási bukóterekkel teli Le Castellet nem lesz a Red Bull ászának kedvence, aki so ...
»Optimizmussal készül a Renault hazai futamára
Hosszú idő után hazai versenyen vesz részt a francia gárda, hiszen 2008-ban volt az utolsó F1-es ver ...
»Belső villongás a McLarennél, új főnököt akarnak
2012 után teljesen elvesztette a fonalat a McLaren az élmezőnyhöz képest, egyes hírek szerint kisebb ...
»A Red Bullt üzemanyaga hátráltathatja
A Renault ügyvezető igazgatója úgy véli, a Red Bull eltérő üzemanyag-szállítója miatt nem tudott töb ...
»Fordulat Hartley ügyében
Fernando Alonso mellett Brendon Hartley jövője is hetek óta rendszeresen téma a sajtóban. Mindenki b ...
»A Red Bull reakciója az ultimátumra
Bár a Renault azt nyilatkozta, hogy elfogyott a türelme és nem vár a bikák válaszára Ausztriáig, a R ...
»Hatalmasat lépett előre a Haas Kanadában
Igaz, az eredményen nem látszott, de a csapat vezetője és Romain Grosjean is azt állítja, hogy rendk ...


Közzététel dátuma: Wed, 20 Jun 2018 15:21:17 +0200
Részletek
Fórumok
AS Racing :: Fórumok :: Liga fórum :: Szezon 2018
 
<< Előző téma | Következő téma >>
FUTAMÉRTÉKELÉS
Oldal:  1 2 3 ... 13 14 [15]
Moderátorok: Atesz, SOOR, mawerick, jojo, Sebenoli
Szerző Üzenet
Bübü
2015 szept 29 k, 21:36
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Ha kilöknek vagy állandóan attol kell tartani előzésnél hogy vajon mikor esek ki vagy épp miért kell állandóan elvenni,akkor engem a boxrajt nem vigasztal.Megpróbálok minden helyzetben figyelni és sportszerűen menni gondolom mástól is elvárható.Óvást tőlem nem kap senki sem most sem máskor nem szeretem a személyeskedést nem szeretnék senkivel rosszban lenni vagy rossz szájizt...Figyeljünk és ennyi.
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 szept 30 sze, 18:05

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 378
Abszolút megértem az álláspontod Tibi.
Ha nem szeretnél óvni konkrét esetet, az a te döntésed. Bár szerintem itt ezt nem kellene hogy személyes sértésnek vegye bárki is, ha óvnak ellene egy esetet.
Ettől függetlenül, örülnék, ha leírnál egy konkrét esetet, én szívesen megnézem, illetve akikre vonatkozik a megjegyzés, tudnak tanulni belőle.

Hogy ne legyen teljesen off téma, pár szót a versenyről.

Egyrészt nagyon örültem, hogy az indulók létszáma nem csökkent, csak kisiklás volt reméljük az előző néhány futam.
Nem könnyű ez a pálya, nehéz alkalmazkodni a változó tapadási viszonyokhoz, és könyörtelenül büntet, ha hibázol.
Ennek szellemében vágtam neki a futamnak.
Nekem egyedül a közepes-közepes-lágy kombináció volt elképzelhető, így egyértelmű volt a választás.
Az időmérő szoros volt Tibivel, bár utólag mindegy mert az első 1-2 körben tudtam hogy támadható leszek a közepes gumikon. Zoli már a rajtnál elkapott, így nem volt könnyű a helyzet, mert közel voltunk egymáshoz, és Opti, és Tibi is elkapott.
Optinak grat ahhoz a manőverhez, mikor kettőnk közé beszúrt miután lendületet vesztettünk a 130R-ben, van vér a pucájában
Aztán kicsit könnyült az autó és a kopottabb gumikon már éreztem hogy jó a tempóm. Szerencsém volt, hogy Tibi hibázott, így ott nyílt egy sansz, amit kihasználtam. Aztán Opti mellé is beszúrtam, majd kicsit nehezebben Zolit is sikerült megelőzni.
Ezek nagyon jó és korrekt csaták voltak szerintem, köszönöm nekik.
Ezután elkezdtem Petee-t üldözni, és lassacskán közeledtem is hozzá, majd hibázott, így elé kerültem, utána sajnos kiesett, pedig szerintem szoros lett volna közöttünk.
Az izgalmas része eddig tartott a futamnak. jojo más dimenzióban volt megint, és bár a végén hibázott ő is, akkorát nem hogy esélyem legyen. Zolit lassan leszakítottam, így a 2. hely biztosnak tűnt. Örülök neki, hogy végül, igazán nagy hiba nélkül sikerült végig menni.
Gratulálok mindenkinek, jó tesztelést a következő futamra!
Vissza az elejére
htiborc
2016 okt 11 k, 08:04
Regisztrált tag #154
Regisztrált: 2011 máj 23 h, 17:50
Üzenetek: 189
Hát nem mindennapi verseny volt a hétvégén.
Először is gratulálok minden célbaérőnek és főként Petinek a futamgyőzelemért.
Sajnos a saját hibám miatt nem sikerült jól a rajt mert nem néztem meg előre hogy az első rajtkockából nem látszik a lámpa és a többi motorhangtól meg nem is hallotam. A verseny jól alakult viszonylag mert a tempóm nagyon jó volt de most látszott nagyon mi a külömbség két beállítás között. Hiába voltam gyorsabb mint Peti nem tudtam megelőzni mert nagyon kevés voltam az egyenesekben, meg nem beszélve róla hogy a szélárnyékban megszűnt a tapadás és pár kör után túlmelegedtek a gumik is.

Összeségében egy nagyon jó verseny volt és nagyon élveztem no meg mindig tanul valami ujjat az ember.

Viszont annyiban egyetértenék miklostamással hogy Sifthunnak többet kéne gyakorolnia mert a lekörözésnél nekem is nekem jött, illetve nem is indulhatott volna a rajtrácsról mert nem volt meg a 107%-a sem. Örülök neki hogy jött versenyre de jó lenne ha egyszer kétszer feljönne gyakorolni is és akkor nem lennének ilyen problémák.

Még egyszer gratulálok mindenkinek és sok sikert a következő futamokhoz.

[ Módosítva 2016 okt 11 k, 08:05 ]
Vissza az elejére
Tomynho
2017 aug 20 v, 22:48
Regisztrált tag #184
Regisztrált: 2011 dec 24 szo, 11:27
Üzenetek: 102
Hát, letudtuk ez a szezon...túl sokan sajnos nem voltunk, de akik igen azok becsülettel odatették magukat.

Sokunk számára ez volt az első bajnokság rf2-vel, bizonyára sokat tanultunk a dologból, néhány dolgot ma már talán máshogy csinálnánk, de ennek ilyennek kellett lennie.
Kicsit sajnálom, hogy így lett vége, elég kaotikusra sikeredett az utolsó 2-3 verseny.
A szezon elején Petire voksoltam volna, akivel harcban állok, de az igazat megvallva talán csak Suzukában toltuk egymást pár körig, azon kívül inkább a taktika, stratégia volt az ami döntött kettőnk között, mert a pályán sűrűn nem találkozunk. Vagy ő nyert magabiztosan, vagy én.

Miklostamas rengeteg balszerencsével küzdött, fogalmam sincs mi okozhatta nála néhány pályán a laggot, mert az én vasam talán még gyengébb is, még se volt gondom, viszont sok esetben úgy láttam, hogy durván öli a gumikat, és ez az esetek többségében megpecsételte sorsát a futamra.
Talán egy jobb gumiválasztás több sikert hozhatott volna számára, de hát most ezt dobta a gép, nagyon jó tempót produkált, és az én szememben azt a Bahreini futamot bizony keményen megnyerte, ott nagyon stimmelt minden...vagyis hát majdnem minden
Érdekes, hogy egyedül ott ment el nekem is a fékem, pedig spóroltam ezerrel, mert ott nagyon nem voltam képben.

A spanyol futamon aratott győzelmem visszaadtam a hitem 2 elég sikertelen verseny után, az lélektanilag nagyon jókor jött, majd a Hungaroringen is számomra kedvezően alakultak a dolgok, és ekkor úgy tűnhetett, hogy már megnyertem, de éreztem, hogy csak nyugtával a napot.
Spában egy szerencsétlen baleset miatt az autómnak egyszerűen nem volt végsebessége, borzasztóan lassú volt, ott sok pontot buktam, majd 2 hétre rá pár perccel futam előtt elszállt a netem, és nem tudtam indulni Monzában. Olivér meg is előzött, és szinte Petinek is sikerült felzárkóznia lőtávolságba.
Suzukában mindent 1 lapra tettem fel, tudtam, hogy nem rajtam múlik a dolog, mert Olivér 7 ponttal volt előttem, így ráért volna 2x csak mögöttem befutni, de volt egy Peti a mezőnyben, aki bármikor képes volt bárkit megverni. Suzukában a keményebb gumikat választottam és nagyon meglepett, hogy tudtam tartani a lépést az egyel lágyabb keveréken lévő pilótákkal, éreztem, hogy jó lehetek. 1 kiállást választottam, de sajnos a tervezettnél előbb kellett kiállnom, mert Peti 2 kiálláson volt...bár ezt tudtam, de számomra ott akkor kellett 2 pozícióval megverni Olivért, hogy a zárófutamon ki-ki alapon harcolhassunk. Suzukában Peti büntetésével sikerült az élen maradni, és 1 pontra megközelíteni Olivért, amivel nyílt sisakos lett a zárófutam, hatalmas izgalmakat ígért...úgy 1-2 napig, aztán sajnos kiderült, hogy Olivér nem tud indulni. Kár, hogy így történt, de úgy gondolom, leginkább a résztvevők létszámából, kicsit már mindenki várta a bajnokság végét, ki az új esélyt, ki a pihenést.
Izgalmas taktikus futamok voltak, több kevesebb szerencsével, de hát mindez a játék része. Úgy gondolom ezt rf1-től nem kaphattunk volna meg, azok a taktikai lehetőségek, amik itt a gumikból adódtak ott lehetetlenség volt kivitelezni, így mindenképpen megérte váltani. Remélem a következő szezonban többen leszünk, visszatérnek a régi arcok és egy izgalmas bajnokságot futhatunk.

Gratulálok minden résztvevőnek, jó pihenést!

Vissza az elejére
Oldal:  1 2 3 ... 13 14 [15]  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 3
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 206, legújabb: thera7608