AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



ShiftHUN14
máj 15 : 20:55
Nincs meg sajna az F1 2018. Akár DTM is jöhet hiányzik már a versenyzés.

Idoli
máj 07 : 20:12
codemaster nem lenne jó? ShiftHUN.. ha mégis rfactor akkor DTM?

ShiftHUN14
máj 04 : 23:31
Esetleg rfactor 2 szezon nem lesz? Dirt Rally első része is alkalmas egy kis fun bajnokság indítására nem csak az F1 .

Idoli
ápr 11 : 22:36
szia mawe! idoli44

mawerick
ápr 11 : 18:50
Idoli mi a steamos neved?

SOOR
márc 20 : 18:37
Fel van telepítve ,már csak beállítások vannak hátra

Idoli
márc 19 : 19:02
megvan.. nem olvastam vissza

Idoli
márc 19 : 18:55
szia mawe! barát listába hiába keresem a neved nem találom... így kerestelek hogy "mawerick" ez így jó?

Sebenoli
márc 18 : 19:32
Sziasztok! Én sajnos nem tudom vállalni a versenyzést, de ha kell segíteni valamit Mawe, írj és igyekszem megoldani. Üdv

mawerick
márc 17 : 19:43
Gyuri az f1 2018 meg van?

mawerick
márc 17 : 19:38
Innen tudod telepíteni a steamot "https://store.steampowered.com/?l=hungarian"

mawerick
márc 17 : 19:36
A steamot simán letöltöd, és telepíted készítesz egy fiókot, és onnan már tudjuk keresni egymást!

mawerick
márc 17 : 19:34
Jelöljetek be barátnak!


SOOR
márc 17 : 19:29
infokat tudsz adni ?
telepítés stb

mawerick
márc 17 : 19:19
Hali Laci Gyuri keressetek meg Mawerick1967 a steamos nevem

Idoli
márc 17 : 18:38
szia SOOR! jó látni a régi neveket

Idoli
márc 17 : 18:37
na most nekem van hozzáférésem... mit kell csinálnom?

mawerick
márc 17 : 08:35
Ma délután egy próba?

mawerick
márc 17 : 08:22
Rendben kell hozzá steames hozzáférés, és megtudok hívni mindenkit!!

SOOR
márc 16 : 11:30
Lehet még én is rápróbálok.

Idoli
márc 09 : 11:03
egy próbát megér

mawerick
márc 08 : 07:24
Szerintem most már jobb mint az rfactor 2!

mawerick
márc 08 : 06:57
Esetleg egy codemaster 2018 szezont?

MX
dec 31 : 23:24
BUÉK !

Tomynho
dec 31 : 21:53
Meglátjuk, de sok reményt nem fűzök már hozzá. Minden esetre új év új remények, B.U.É.K. mindenkinek!

Legújabb látogatók
  • ShiftHUN14
    [ 6 nap, 2 óra, 5 perc, 43 mp ezelőtt ]
  • MFinnerWAr
    [ 1 hét, 4 nap, 14 óra, 0 perc, 25 mp ezelőtt ]
  • Idoli
    [ 2 hét, 2 óra, 45 perc, 14 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 2 hét, 3 nap, 11 óra, 23 perc, 32 mp ezelőtt ]
  • MoxBeepleBype
    [ 3 hét, 11 óra, 28 perc, 5 mp ezelőtt ]
  • CarlosCloup
    [ 3 hét, 5 nap, 5 óra, 59 perc, 17 mp ezelőtt ]
  • woodiskingser
    [ 4 hét, 3 óra, 2 perc, 9 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 4 hét, 1 nap, 12 óra, 8 perc, 12 mp ezelőtt ]
  • redbulll
    [ 1 hónap, 7 óra, 2 perc, 0 mp ezelőtt ]
  • takszis
    [ 1 hónap, 2 hét, 3 nap, 4 óra, 33 perc, 2 mp ezelőtt ]
Címsorok

»Button szerint lesznek még itt izgalmak
A 2009-es világbajnok szerint Az F1-ben hiába áll idén is a Mercedesnek a zászló, a versenynaptárban ...
»Ők lesznek az M4 Sport új F1-es kommentátorai
Bejelentette a világbajnokságot közvetítő sportcsatorna, hogyan pótolják Szujó Zoltánt: egyetlen utó ...
»Ne maradj le semmiről a Monacói Nagydíjon!
Szokás szerint már csütörtökön megkezdődik az F1-es program Monacóban, de lesz Formula-E, WRX és eze ...
»Hosszan búcsúzott Laudától Toto Wolff
A Mercedes F1-es csapatának vezére arról beszélt, hogy megtiszteltetés volt számára Niki Laudával az ...
»Egyre inkább inog Kubica ülése
A napokban pattant ki az a híresztelés, hogy Robert Kubicát Monaco után lecserélik és a Kanadai Nagy ...
»Ricciardo: Ha az autó is úgy akarja, elöl leszek
A Renault-val először indul Daniel Ricciardo Monacóban, az ausztrál pedig optimista azt illetően, ho ...
»Az egész motorsport gyászolja Niki Laudát
A világbajnok pilóták a Formula-1 legnagyobb kincsei, így Niki Lauda halálhírére is az egész sport g ...
»Elhunyt Niki Lauda
A Formula-1 egyik legnagyobb harcosa elvesztette élete utolsó csatáját, hetven éves korában elhunyt ...
»Nem kedveztek az új szabályok a Red Bullnak
Christian Horner szerint a Mercedes jelenleg egy hullám tetején van, de ez sosem tart örökké, nekik ...
»Ezért a Mercedes a monacói esélyes
A számok ritkán hazudnak és a legfrissebb mérések szerint a Mercedes hatalmas favoritként érkezhet m ...
»Egy éve cserélték ki Verstappent
Immár 12 hónapja, hogy Max Verstappen átélte sorsfordító versenyét, a Monacói Nagydíjat, amelyet kiv ...
»Hosszú idő után ismét a Mercedes a favorit Monacóban
Christian Horner szerint a Mercedes jó sorozata nem fog megszakadni Monte-Carlóban sem, és az utóbbi ...
»Az üzemanyagrendszer is egységes lesz 2021-től
Ismét kiírt egy pályázatot az FIA. Most az üzemanyagellátási rendszer bizonyos komponenseinek gyártó ...
»Verstappen 2020 után elhagyhatja a Red Bullt
Jos Verstappen elhintette, hogy fia, Max korántsem biztos, hogy szerződése lejárta után is a Red Bul ...
»A Williams máris leszerződtette a női sorozat éllovasát
Még csak három hete indult útjára az autósport számára új horizontokat nyitó W Series, de az egyik F ...
»Brawn: Binotto meg tudja menteni a Ferrarit
Az F1 sportszakmai igazgatója Mattio Binottót találja a megfelelő embernek a Ferrari irányba állítás ...
»Stroll: Sokkal jobb itt, mint a Williamsnél
Lance Stroll szerint hatalmas különbség van a Racing Point javára a csapatnál uralkodó légkörben és ...
»Ricciardo számított arra, hogy szenvedni fog
Daniel Ricciardo pontosan tudta, amikor tavaly aláírta Renault-s szerződését, hogy eleinte jócskán v ...
»Hamilton: Túl könnyűvé vált a Formula-1
Lewis Hamilton szerint meg kellene szabadulni a pilótákat segítő elektronikáktól, mivel egy tizenéve ...
»Változtatnia kell a Pirellinek
Az F1 gumigyártója nem érti az idei keverékeket célzó vádakat, de hallgat a panaszkodó csapatokra, é ...
»Verstappen fordítani akar pocsék pályáján
Nem egy monacói specialista Max Verstappen: idén végre össze akarja kapni magát, a győzelemért való ...
»Bottas: Folyamatosan le kell győznöm Hamiltont
A Mercedes finn pilótája szerint egyetlen lehetőséget sem szabad elpazarolnia, amikor Lewis Hamilton ...
»Hamilton: A Red Bull nem elég jó, a Ferrarinak hiányosságai vannak
Saját csapattársát tartja legnagyobb ellenfelének a bajnoki címért folytatott harcban Lewis Hamilton ...
»Renault: Nem ígértük, hogy a legjobb hárommal versenyzünk
2019-ben eddig óriási betli, amit a Renault gyári istállója produkál, pedig a téli szünetben úgy vél ...
»Schumacher mentheti meg a Német Nagydíjat
Mick Schumacher lehetséges F1-es szerződése lehet a legkomolyabb ütőkártya a németországi szervezők ...
»Riválisaik szerint a Ferrarié a legjobb motor
Carlos Sainz és Pierre Gasly is örülhet, hiszen elmondásuk szerint a Renault és a Honda erőforrása i ...
»A McLaren elveszítheti egyik főszponzorát
A Brazil Nagydíj körüli bizonytalanságok után a kormány a Petrobras és a McLaren kapcsolatával sem e ...
»Ezért könnyebb Leclerc-nek, mint Vettelnek
David Coulthard, egykori F1-es versenyző magyarázta el, miért sokkal nehezebb a helyzete a négyszere ...
»Mercedes: Nem nyerünk meg minden versenyt
Hatalmas optimizmus uralkodhatna a német címvédő gárdánál, de a csapatfőnök, Toto Wolff szerint nem ...
»A Racing Point szinte új autót épít
Olyan fejlesztési csomaggal készül a Racing Point, amely mondhatni, új autóval vértezi fel Lance Str ...
»Briatore: A Mercedes és a Ferrari más bolygó
Az egykori csapatfőnök szerint a Ferrari jelenleg csak a Red Bull-lal harcolhat, a Mercedes előnye u ...
»Amit Raikkönen jobban élvez az Alfa Romeónál, mint a Ferrarinál
Vezetni ugyanúgy kell a középmezőnyben is, mint a legelején, jegyezte meg szokásos stílusában a finn ...
»Marko: Még egy másodosztályú F2-es is tarol a Mercedesszel
Sosem volt ekkora Mercedes-fölény, mondja a Red Bull tanácsadója a barcelonai teszt alapján. A német ...
»Bottas éppen Ocon fenyegetése miatt ilyen jó
A tavalyi bukás után mindenki arra számított, hogy Lewis Hamilton idén is leiskolázza Valtteri Botta ...
»Alesi: Senna gyorsabb volt, mint Schumacher
Jean Alesinek megadatott, hogy éveken keresztül mindkét zseni ellen küzdhetett. Michael Schumacher t ...
»Blokád fenyegeti a Monacói Nagydíjat
Nehézségekbe ütközhet a legközelebbi futam problémamentes lebonyolítása, Franciaország déli részén u ...
»A Ferrari Vettelt részesítené előnyben
Jelenleg kisebb gondja is nagyobb annál a vörös istállónak, minthogy csapatsorrenddel törődjön, de h ...
»Júniusban jöhetnek a 2021-es szabályok
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke szerint júniusban végre aláírják a végleges, 2021-es szabá ...
»Gasly: Túl agresszív a vezetési stílusom
Pierre Gasly egyelőre látványosan kikap rutinosabb holland csapattársától, Max Verstappentől csapato ...
»Renault: Nem fogalmaztunk meg túlzó célokat!
Ahogy haladunk előre a 2019-es szezonba, a Renault még mindig nem érzi úgy, hogy túl optimista célok ...


Közzététel dátuma: Tue, 21 May 2019 23:01:24 +0200
Részletek
Fórumok
AS Racing :: Fórumok :: Liga fórum :: Szezon 2018
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Szabályzat
Oldal:  [1] 2
Moderátorok: Atesz, SOOR, mawerick, jojo, Sebenoli
Szerző Üzenet
SOOR
2013 febr 03 v, 17:47
Söör

Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2008 szept 07 v, 16:48
Üzenetek: 828
Új évad következik , ezért a szabályzatunkat frissíteni , aktualizálni kell. Kérem a javaslatokat , mik azok a dolgok amin érdemes javítani , módosítani.
Vissza az elejére
Sebenoli
2014 jan 04 szo, 18:51

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379

A téma újra aktuálissá válik a következő szezon közeledtével. Várjuk a javaslatokat, ötleteket.
Vissza az elejére
Sebenoli
2014 dec 09 k, 19:58

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
Bár nem sok bejegyzés érkezett ide eddig, de ezúttal is várjuk az észrevételeket, javasolt változtatásokat, a szabályzattal kapcsolatban.
Vissza az elejére
J1Feri
2015 jan 07 sze, 20:14
Regisztrált tag #257
Regisztrált: 2012 aug 24 p, 22:12
Üzenetek: 15
En a palya elhagyast javasolnam.
Bar nem tudom menyire kivitelezheto,de nem minden esetben szandekos,pl:-valaki elszamolja a fektavot,lecsuszik a palyarol ès Mar kapja is a buntetest palya elhagyasert.
Persze AZ is elofordul,hogy szandekos.
Elegge rafkos ez mert sosem lehet tudni.
Kerdesem AZ,hogy lehet-e ezek valahogy valtoztatni a szabalyzatban,vagy Tul sok maceraval jarna ezert inkabb maradjon ugy ahogy eddig?
Vissza az elejére
Bübü
2015 jan 07 sze, 21:10
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Üdv én az időmérő menetének változását javasolnám,most csak q1 van 10 perccel,szerintem jobb-igazságosabb és életszerűbb lenne ha nem csak q1 lenne.Pl:q1 ideje 15 perc gumi szabadon választható kötelező levezető körrel,q2 ideje 10 perc gumi az amivel indulni is fog kötelező levezető körrel.
Vissza az elejére
J1Feri
2015 jan 07 sze, 21:21
Regisztrált tag #257
Regisztrált: 2012 aug 24 p, 22:12
Üzenetek: 15
En meglatasom szerint eleg csak a q1 10 percel,Marcsak azert is mert amugy Tul sok idot venne igenybe,ès nem biztos,h mindenkinek beleferne az idejebe.2 hete van a futamok kozt,h beallutsuk az autot,a q2 ezen nem fog javitani ha valami nem jo..szerintem
Vissza az elejére
Bübü
2015 jan 07 sze, 22:11
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Nem a beállítás a lényeg mivel az már szinte fix,hanem a gumi mert mivel csak q1 van igy csak a versenyzésre beálított gumival mehetsz,ha lenne q2 is akkor a q1 ben szabadonválasztott gumit használhatsz ezáltal nem kerülsz hátrányba ha éppen a keményebb keverékkel szeretnél a versenyen indulni,mert most ha pl medium gumival versenyeznél akkor az időmérőn hátrányban vagy a többiekhez képest.Másrészt pedig életszerübb lenne mert mi mindenben"másoljuk" a valóságot az időmérőt miért ne?Időben meg ha 10-10 perc lenne akkor 10perc többlet lenne ami nem a világ....
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 jan 07 sze, 22:27

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
Időmérő témához:

Szerintem a q1, q2 lebonyolításnak akkor lenne értelme, ha legalább 16-an lennénk. Ekkor ugyanis szűk lehet az a 10 perc, és sok az autó a pályán. Illetve ekkor tán van jelentősége a futamon annak a taktikai megfontolásnak, amit Bübü írt. Ha csak 10-en vagyunk, akkor be lehet vállalni a keményebbik keverék okozta időhátrányt, hisz az a rajtrácson sem jelent annyit, illetve a forgalom sem veszélyes.
Szóval szerintem ha alkalmazzuk, akkor azt létszámhoz kötötten kellene megtennünk.

Pályaelhagyások:
A BT-nek a visszajátszások átnézésekor bevett gyakorlata volt, hogy csak azokat a pályaelhagyásokat minősítettük szabálytalannak, és adtunk rá büntetőpontot, amelyek minősített esetek közé tartoznak, és ez a szabályzatban le van írva.
Nagyon leegyszerűsítve: Vágás gázelvétel nélkül, illetve a szélesítésnél, amikor a pályán kívüli kigyorsítás egyértelmű.
Ezeket az egyéni átnézésekkor is nyugodtan lehet alkalmazni, a felülvizsgálat biztosan eszerint fog történni.
Vissza az elejére
ZOLI
2015 jan 18 v, 14:35
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Az én javaslatom a futamok elotti felvezető és próbarajt ami összesen 3 percet vesz igenybe és sok sok problémát kiszürhetunk vele,és még kevesebb balesetet is eredményezhet az éles rajtnál.
Több ligában használják ezt a módszert elkerülve az olyan eseteket ami velem és jojoval történt braziliaban amikor a lámpa kiállását követően elindultunk de a játék valamiért azt érzékelte hogy kiugrottunk ezért azonnal kizart minket. 2 heti felkészüles a kukaba.szerintem nem nagy dologról van szo ,de annál hasznosabbrol szóval én a bevezetésére szavaznék.
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 febr 19 cs, 22:53

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
A szabályzat frissült, elérhető a Liga/Szabályzat menüpontban. Ha valaki nem tudja megnyitni, jelezze itt!

Változások a tavalyi évhez képest:
1. Bekerült a két szakaszos időmérő 15 induló felett.
2. Bevezetésre került a 107%-os szabály
3. A pályaelhagyásokkal kapcsolatos büntetések kis mértékben enyhültek.

A próbarajt intézménye a Zoli által leírt formában több szempontból kockázatos.
Ezzel együtt fontos probléma, melynek enyhítése érdekében bevezetésre került a tesztfutamon kívül még egy lehetőség a hibák felderítésére még az éles futam előtt. Kérünk mindenkit, hogy ezekkel a lehetőségekkel éljenek. 4.1.2-es pont vonatkozik ide.
Vissza az elejére
Bübü
2015 febr 20 p, 20:06
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Egy apró felvetés a 107%kapcsán,nem tudom mennyire veszitek komolyan a 107%-ot mert a hotlaps nem reális,csak tájékoztató jellegüen működik mivel ritka amikor időmérőn olyan idők mennek...inkább csak megközelitik emelett van aki nem megfelelő gumival megy a hotlapson,ezáltal nem reális.Ha komoly a 107%akkor azt az időmérős időkhöz kellene viszonyítani,ha az megoldható akkor.
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 febr 22 v, 15:49

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379

Igazad van. Ezért írtam le úgy a szabályzatban a dolgot ahogy. Ott van a kiskapu pont az irreális, hibás vagy ilyen esetekre.
Az időmérőn már nem lenne szép dolog azt mondani, hogy bocs nem indulhatsz. Illetve az időmérőn nem kötelező mért kört sem teljesíteni. 


[ Módosítva 2015 febr 22 v, 15:50 ]
Vissza az elejére
Sebenoli
2017 jan 16 h, 19:41

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
Várható néhány módosítás a szabályzatban, ezt majd ide is beírjuk, illetve várjuk az építő jellegű ötleteket.
Vissza az elejére
ZOLI
2017 jan 18 sze, 05:18
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Sajnos ugy latom a fix setup lehetőségét lassan kukába dobhatjuk mert sokan jobban szeretnétek ha szabad lenne a dolog teljesen.
Viszont ha lenne lehetőség jelentősen lekorlátozni a setelés lehetőségeket talán az sem lenne rossz(a gyengébben és a nem hozzá értő setelőknek)
Ezen felül nem lenne rosz a versenyeken 3 féle gumit használni (hátha okozhat meglepetést)
A másik pedig az időjárás a hőn áhított időjárás változások mivel má tavaj is próbálkoztunk de nem volt bisztonsagos. Lehetne több esős futam és nem előre megbeszélt hanem véletlen szerű.( nem tudom ezt meg lehet e oldani)
A másik amiről beszélni kellene vagy lehetne az az egy körös időmérő rendszer.egy kis papírforma felboritás régen talán emlékeztek alkalmaztak a valóságban is.
"A leirt dolgok csak felvetések a vezetőség felé "
Vissza az elejére
Tomynho
2017 jan 18 sze, 15:55
Regisztrált tag #184
Regisztrált: 2011 dec 24 szo, 11:27
Üzenetek: 103
A változó időjárást másik ligában már próbáltuk rf2-vel, azt hittük bekapcsoljuk és fasza lesz...hát sajna nem jött be. Állandóan esni akart, ha volt 5-8 perc eső nélkül akkor is állt a víz a pályán, gyakorlatilag fent voltunk 2 etapot (2x 2 óra 45 percet) és összesen nem volt 15 percig száraz a pálya. Lényegében ugyan az a szitu, mint rf1-nél mikor a random változó idő van bekapcsolva. 5-6 percig esik, majd eláll, s mire jöhetnének a lsick gumik megint leszakad az ég. Másnap újra próbáltuk másik pályán ugyan az volt. Pedig az egyik pályában volt wet fájl a másikban nem. Nem tudom mitől függ ez a random változó idő, de valamiért nagyon nem akart clanhome szerveren múködni. Itt Horcsától bérlitek ha jól rémlik, ott a weather oldalról szedi le a valós időjárási adatokat, majd írja scriptbe és tölti fel szerverre, így itt nagyjából megoldható a dolog elméletileg.
Ami a fix sett meg könnyítés dolgot illeti nem értem milyen irányba szeretne menni a liga. Előző szezonban is nyomon követtem a dolgokat, de már akkor sem volt világos. Vannak akik helpeket használnak, ki többet ki kevesebbet és vannak akik abszolút nem használnak semmit. Fizikailag próbálnak megoldani, lebutítani modokat még rf2-ben ami kifejezetten szimulátorozni vágyóknak van, csupán azért, hogy szoros legyen a mezőny....és aztán jönnek az ultrabrutál súlybüntetések helpekre amivel pont az lesz elérve, hogy szétesik a mezőny
Hagyni kéne a súlybüntetéseket ahogy van sztem, nem kell fix sett, meg korlátozás ez szimulátor. Bele kell jönni. Aki nem bírja ott van rf1, codemasters stb semmi sem kötelező. De mint mondtam egyszerűen képtelen vagyok napirendre térni afelett, hogy mi a liga irányelve. Ha a mezőny akarják összehozni minek a durva súlybüntetés helpekre? Ha pedig különbséget akarnak minek a fizika butítás meg egyéb?! Én tanulni szeretnék, fejlődni lehetőleg hozzám hasonló rf2 kezdőkkel, de ez úgy nem fog menni, ha sínmodokkal max helpekkel körözgetünk. rf1-ben magas tc-t és abs-t használtam minden modban, rf2-t már eleve úgy kezdtem, hogy alacsony tc és abs...majd pár kör után elhagytam mindkettőt, de tapasztalatlanságom miatt low tc-t azért meghagytam biztos ami biztos. Olyan nagy különbség nincs a kettő között, de ad egy nagyon pici stabilitást még kigyorsításokon, mert a nagy izgalomban versenyben sokszor eldobnám a kocsit ezzel más versenyét is tönkre téve. Itt a fél liga gyorsabb lehet nálam, függetlenül a modtól vagy helpektől, de leszarom, mert tanulni akarok. Nekem fizikai és szabályzat segítség nem kell, hogy előrébb kerüljek, ha nem vagyok jobb, gyorsabb nem érdemlem meg, hogy elől legyek.... nem kell, hogy visszafogják a gyorsabbakat.
Az 1 körös időmérő viszont jó ötlet lehet, mindenkinek 1 dobása van. Persze nem úgy, hogy egymás után futnánk a köröket, mert úgy hosszabb lenne kvali, mint a futam
A 3 gumiból viszont óriási hiba lenne mind a 3-at kötelezővé tenni, gondold csak végig. Egy futam kényelmesen megcsinálható mondjuk 2 kiállással, akkor senki se fogja a 3-at bevállalni, mert veszít vele. Mivel mind3 keveréket használni kell, akkor 1 etap 1 féle keverék, így a világon semmi taktikai különbségek nem lennének és lényegében 2 kiállás lenne kötelező a futamokon.
Viszont, ha a 2016-nak megfelelő gumiszabály lenne érvényben, akkor lehet valaki pl szuperlágy lágy gumikat használva 3-4 kiállással megy, de te viszont a lágy-közepes gumikkal 1-2 kiállásból megoldod mondjuk egy olyan pályán ahol nehéz előzni. Persze tempóban lassabb, de tudsz spórolni 1-2 kiállást ami alsó hangon is 40-45mp. Lényegében átlag 1mp-et kaphatsz 1 körön a verseny során, mert kb 45 kör nagyjából a versenyek átlaga (75%-os táv)
Ami pedig a settelést illeti mindenki azt hiszi, hogy van egy kód, egy varázsige amit 3x elmondva majd a fanszőrzetet bebalzsamozva hirtelen 5-10mp-et javulnak a köridők. Ez álom. rf1-ben is, de itt meg különösen.
Azt a settet tudni kell vezetni is. Körözni kell...sokat...rengeteget. Én az első 90-100 körömet teljesen alapsettel futottam, se benzint semmit nem állítottam, csak szoktam a kocsit. Aztán elkezdtem csökkenteni az üzemanyagot, kicsit a hűtést, mert minek a 6-os fékhűtés 1 körön, aztán beállítottam a féket, hogy jó legyen és újabb 20-30 kör. Majd állítottam a szárnyakon, megint 10-15 kör, rugókon is variáltam egyszerre 1 értéken, de végletekben, hogy érezzem mitől másabb vezetni, mint alapsettel és érezzem jobb e vagy szarabb, ha jó akkor tovább, ha nem akkor vissza ahogy volt. Ennyi a lényege a settelésnek. Nincs semmi tuti, a pálya is változik, 20-30 perc alatt annyit gumizódik, ha mennek rajta, hogy 1 nap alatt simán 1mp-et is gyorsulhatnak a köridők. Így nem lehet nekiállni egy komoly szimulátornak, hogy baromi könnyű legyen, meg minden, fix sett, engedmények stb, mert az nem szimultor és úgy a büdös életben nem fog megtanulni senki semmit sem.

Senki ne értsen félre, nem sértésnek szántam, csak úgy egy általános vélemény ezekről a dolgokról.

Vissza az elejére
ZOLI
2017 jan 18 sze, 17:41
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Az hogy hosszab lesz a quli miatt az hulyeseg mert ha pl van q2 meg q3 az szinten eltolodik amugy meg levezetö korben màr jonne ki a kovetkezo egyèn.

De amugy kb töröljetek amiket ajanlottam me latom a fele vagyis szinte az egèsz nem fog tetszeni senkinek:)
Legyen ugy majd ahogy az admok akarjak aztàn kèsz .
Èn reszemrol lezarom ezt a tèmàt amihez valojaban irni sem akartam......
Vissza az elejére
miklostamas
2017 jan 18 sze, 18:18
Regisztrált tag #2758
Regisztrált: 2015 júl 18 szo, 12:36
Üzenetek: 33
Ne sértődj meg Zoli, az egykörös quali szerintem jó ötlet, és nem hinném hogy úgy gondoltad a lebonyolítást hogy hosszabb legyen mint a verseny. Simán kivitelezhető az egy körös quali, úgy hogy ne tartson sokáig és ne is akadályozzuk egymást. Viszont a fix set szerintem úgy ahogy van hülyeség. Ha jól tudom itt a forma1-et szeretnénk szimulálni, nem a suzuki swift márkakupát. Ebben pedig benn van a setelés is. ahogy Tomynho is írta: kicsit erre, kicsit arra aztán lesz valami. Sokkal többet számít ( köridőben is ) a gyakorlás. Amikor egy bizonyos módban megtalálja az ember a magának tetsző setet utána alig kell már rajt állítani ahhoz hogy pályáról pályára működjön. Mégegyszer: sokkal többet számít a gyakorlás.
A gumikérdésben is támogatom Zoli felvetését, azzal a kiegészítéssel, hogy nem tenném kötelezővé még a kerékcserét sem. Bár itt az ellentmondás, szimulálni akarjuk e a 2017-es évet vagy valami fiktív bajnokságot szeretnénk.
Úgyhogy Olivér kössétek fel a gatyátokat, mert mindenki kedvében úgysem fogtok járni.
Amennyiben marad a szabályzat, én elfogadom, amennyiben változik, azt is elfogadom, és az alapján fogok versenyezni.
Vissza az elejére
ZOLI
2017 jan 18 sze, 19:22
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Dehogy sertödök ez nem az:)
Ès egy szoval sem emlitettem fix setet csak hogy kicsit legyen kevesebb az alitasi lehetöseg:)


[ Módosítva 2017 jan 18 sze, 19:25 ]
Vissza az elejére
Sebenoli
2017 jan 18 sze, 22:39

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379

Tamás ez az alap kérdés ma már igazából, amit feltettél.
"Szimulálni akarjuk e a 2017-es évet vagy valami fiktív bajnokságot szeretnénk?"
Igazából ettől függ minden más, illetve ezután van értelme részletezni a dolgokat. Mod, versenynaptár, szabályzat.
Eddig igyekeztünk erőltetni a szimulációt, és volt néhány szép szezon még 100%-os versenytávval is, segítségek nélkül. Ezek az idők elmúltak. Aztán összejött újra egy szebb létszám. 
A súlybüntetés inkább amiatt kellett, hogy ne kapcsolja be mindenki (főleg aki addig nem használt, ne kényszerüljön rá), hanem azért törekedjünk visszatérni a tényleges szimuláció felé, és aki akar fejlődni legyen extra motiváció. Nem hiszem hogy nagyon könnyű modokkal játszottunk volna az elmúlt 4-5 évben. A mezőny többsége használt segítséget, ez legitimálta is a dolgot.
Tavaly újra elfogytunk nagyon. Ha ma indulnánk hasonló feltételekkel jelenleg nem látok 10-nél több jelentkezőt. Ez nagyon kevés, mert a végére megint 5-en maradunk, mindig közbejön valami majdnem a mezőny felének még 10x2 hét alatt is. Ilyen létszám mellett a munka és egyebek, amit jelent az üzemeltetés nem éri meg, mert a versenyek sem olyan élvezetesek és inkább csak nyűg az egész. Emiatt merült fel a nyitás afelé, hogy mesterségesen tegyük szorosabbá a mezőnyt, hátha összejön egy nagyobb létszám esetleg úgy. 
rF2-re váltás inkább a stabilitás, meg egyéb külső lehetőségek miatt volt nekem fontos, persze jó volna kihasználni a benne rejlő potenciált a fizika terén is, de azt gondolom még egy pár szezon benne van ezen a platformon, és lassan a modok is megszaporodnak reményeim szerint.
Örülök, hogy leírjátok a véleményeteket, remélem még többen le fogják, és akkor látszódik ki hogyan gondolkodik. 


[ Módosítva 2017 jan 18 sze, 22:42 ]
Vissza az elejére
Tomynho
2017 jan 18 sze, 23:42
Regisztrált tag #184
Regisztrált: 2011 dec 24 szo, 11:27
Üzenetek: 103
Hát, én ahogyan megnéztem most 3-5 kört RFT2015-el...kb körbe se találtam Valenciában, pedig egyik kedvenc pályám. Mondjuk zavaróak a hangok rendesen, fülre át kell szokni mi az a határ ami fölé nem jó pörgetni...no de a lényeg. Ez rf2. Nem igen fognak sztem alapjaiban sínmodok készülni. Igazából ebből a szempontból majdnem mindegy is melyik irányt választjátok majd, mert a modok ahogy kiismerik rf2-t a modderek egyre nehezebb lesz, egyre jobbak. Idővel ezek is feszegetni fogják majd a határokat, mint pl rf1-ben a gumik. Ott nagyon sokáig, a modok nagy részében nem melegedett és hűlt a gumi össze vissza, rft10-ben is még 120-130 fok körül felment azt joccakát. Csak az elmúlt pár évben lett divat, hogy terhelés hatására jelentősen növekedjen a gumi hőmérséklete, majd egyenesben szépen hűljön is le...pedig adott volt, csupán 2 sor az egész, még se csinálta meg szinte senki sem...hosszú hosszú évekig. És valami hasonló lesz rf2-vel is. Valamit elkezdenek majd átirkálni, hogy még valósághűbb legyen az egész. Persze idővel mi is egyre tapasztaltabbak leszünk, de ha úgy kezdjük a dolgot, hogy könnyű modok, azt szezonról szezonra kénytelen leszel majd fizikailag lebutítani. És hát ha már 1x kiadnak valamit ami jó, nem bugos, mint sokszor rf1-ben abba minek belenyúlni?!. Később ha váltunk akkor meg olyan lesz, mintha akkor kezdenénk el igazából rf2-t.
Ami a létszámot illeti mindig a legendás mondta jut eszembe: "inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl..."
Aki a könnyű győzelemre, könnyű modra, sikerre hajt csalódni fog így is úgy is, mert aki jó az a könnyű moddal is ufó lesz, és ezek a pilóták idővel találnak majd kisebb ligákat ahol tudnak érvényesülni, és akkor pattannak meg. A kemény mag mindig megmarad, de én pl tényleg azért váltottam rf2-re, mert a világon semmi újat nem tartogatott már számomra, már a versenyeket sem élveztem. 1-2 hónapja a tört verzióban éreztem igazán, hogy ezzel csúnyán agyon leszek verve, de az igazat megvallva leszartam, mert bejött ahogy pattog a gumi az úton, és szinte le akar szakadni a felniről, mikor egy tempós kanyarban rárakom rázókőre
A látvány, az érzés...rf1-ben nincs ilyen. Rengeteg vizuális visszajelzést kapsz az autóról, FFB is 100x reálisabb, mint elődjében, és nem kell hozzá semmi külyü plugin meg egyéb...csak beállítani és menni. Másik ligában, mint írtam 2015-ös moddal teszteltünk, nem nehéz nem könnyű, sztem pont az a tökéletes kategória amivel el lehet kezdeni tanulni rf2-t....akár kevesebb vagy off helpekkel. Gumik sokkal reálisabbak fizikailag, mint a jelenleg próbált 2016-ban, motor teljesítmény állítható, és kell is, mert ha tele tankkal is indulsz, nem elég a futam végéig, teljesítményt lehúzva viszont nem csak benzint, hanem gumit is jelentősen lehet spórolni. Szal az agyakat is megdolgoztatja rendesen. És sztem pont ez lenne a lényege az egésznek. Én se vagyok ufó, munka miatt sokszor van, hogy alig tudok tesztelni, de ezért egy bizonyos szint alá nem adnám...ha már rf2
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 6
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 211, legújabb: MFinnerWAr