AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



MX
dec 31 : 23:24
BUÉK !

Tomynho
dec 31 : 21:53
Meglátjuk, de sok reményt nem fűzök már hozzá. Minden esetre új év új remények, B.U.É.K. mindenkinek!

mawerick
dec 31 : 20:20
Remélem 2019. újra tudjuk szervezni a ligát!!!!!!!!!!

Fuqx
júl 08 : 09:53
köszi a segítséget mindenkinek

lassan egy használható setem is lesz, de ez mér eltart egy ideig

Tomynho
júl 07 : 21:14
Hát a Track Map PLugint felejtsd el. Mivel most vetted gondolom pár dolog még új, így gyorsba a lényeget megpróbálom összegezni.
1. rf2 már dx11-es ha jön új build arra frissít automatikusan steam indításnál. Track map plugin pedig csak dx9-be működik. Vissza állítani nem tudom érdemes e, sztem nem ér annyit.
Ami a DRS-t illeti azt beállításokban Rear flap néven találod. Arra beállítod melyikkel akarod aktiválni és annyi. Nem kell mást állítgatni meg ilyenek. Nézz szét steam-ben, rf2 műhely, ott akadnak hudok amik működnek dx11-ben.

Fuqx
júl 06 : 22:16
Tudja valaki mi a teendő, ha a trackmap plugin nem működik?
Bemásoltam az rfactor2 gyökérbe és amikor játékban vagyok, a pluginok listájában benne van és be van kapcsolva, de hiába nyomok ALT+SPACE-t nem történik semmi.
ötlet?

ja és mellesleg hogy kell beállítania drs-t?

Fuqx
júl 05 : 19:27
szerver jelszól kapok?

kösziiiii

Tomynho
júl 05 : 11:07
Elméletileg vlsui leszed mindent. Működése ugyan az, mint rf1 esetében.

Fuqx
júl 04 : 20:53
helló belló,

Beszereztem "végre" az rfactor 2-t.
valaki tud nekem privátban küldeni egy leírást linkekkel, hogy milyen mod, honnan, és mi egyéb kell a szerverhez való csatlakozáshoz?

köszi

mawerick
jún 16 : 15:23
Szerintem most már lehet szervezni a versenyt nem ?

Tomynho
máj 25 : 19:51
van

vihar
máj 25 : 19:14
Üdv van itt Valaki?

Lacika77
máj 23 : 19:13
Sajnos addig nem lesz semmi,míg 3-an tesztelünk!

Tomynho
máj 21 : 12:25
akkor 4-en már biztosan vagyunk

Idoli
máj 20 : 09:17
én jövök ha lesz valami indítva..

Lacika77
máj 11 : 18:14
nekem bejön a mod! csak kezdjünk valamit!

Tomynho
máj 09 : 22:30
Én az uborkaszezonokat nem szeretem. Nézelődni 20 fele, tesztelgetni potyára nincs időm. Ezért támasztok előre több követelményt 1 modnak, ami már ha az elején megbukik nem is nézem tovább. Ez a 2018-as, bár még elég kezdetleges (nem 18-as modell, csak amolyan átalakított valami) egész jónak tűnik. Hétvégén legkésőbb azért megnézem, az 1.0-ás verzióját ismerem, nem tudom ez miben jobb, másabb, majd kiderül, de jó lenne már csinálni valamit

mawerick
máj 09 : 19:31
No nem tesztel senki?
indítani kellene lassan egy bajnokságot nem?

mawerick
máj 06 : 17:43
Jó az idő lehet jönni tesztelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sebenoli
máj 02 : 22:57
Fent van a szerveren is. VLS-el tölthető.

mawerick
máj 02 : 16:50
Sziasztok a facebookra felraktam egy videót a módról nekem tetszik használható.

Idoli
máj 01 : 13:13
ok

mawerick
ápr 30 : 07:18
Mai nap fogom tesztelni az ASR 2018 v 1.1 módot ha jó felrakatom!

mawerick
ápr 30 : 07:06
Hát most már kezdhetnénk valamit!

ShiftHUN14
ápr 28 : 16:58
Ha ujraindultok visszajövök én is hiányzik már a versenyzés.

Legújabb látogatók
  • apunaz
    [ 6 nap, 19 óra, 32 perc, 33 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 1 hét, 2 nap, 15 óra, 43 perc, 35 mp ezelőtt ]
  • pityu72
    [ 2 hét, 20 óra, 21 perc, 17 mp ezelőtt ]
  • bimre60
    [ 2 hét, 5 nap, 23 óra, 25 perc, 34 mp ezelőtt ]
  • MX
    [ 2 hét, 6 nap, 11 óra, 20 perc, 56 mp ezelőtt ]
  • Tomynho
    [ 2 hét, 6 nap, 12 óra, 52 perc, 34 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 2 hét, 6 nap, 13 óra, 35 perc, 45 mp ezelőtt ]
  • SOOR
    [ 3 hét, 2 nap, 29 perc, 4 mp ezelőtt ]
  • takszis
    [ 1 hónap, 2 hét, 2 nap, 23 óra, 23 perc, 24 mp ezelőtt ]
  • Koko
    [ 2 hónap, 6 nap, 20 óra, 40 perc, 31 mp ezelőtt ]
Címsorok

»Vettel: A cél adott, a többi csak rajtunk múlik
Sebastian Vettel a hétvégén a Bajnokok Tornáján állt rajthoz Mexikóban. A négyszeres világbajnok vis ...
»Briatore mindig is szeretett kockáztatni
A Formula-1 egyik legdörzsöltebb figurája mindig is Flavio Briatore volt. Az elmúlt évtizedekben néh ...
»Verstappen komolyan vette büntetését
A korábbi Formula-1-es pilóta, Vitantonio Liuzzi elmondta, hogy Max Verstappen abszolút komolyan vet ...
»Magnussen: Hamilton nem volt szabad a McLarennél
A Haas-Ferrarinál versenyző Kevin Magnussen is a McLarennél debütált, ahogy korábban Lewis Hamilton ...
»Verstappen hiába kopogtat a nagyoknál?
Bár a legtöbb szakértő szerint Max Verstappen tudása alapján a legnagyobb istállókhoz kerülhetne kom ...
»Fontos dolgot kell megtanulnia a McLaren újoncának
Lando Norris, a wokingi F1-es istálló fiatal tehetsége szerint a Formula-2-ben és a többi utánpótlás ...
»Vettel: Egy nap talán Micknek adom át a helyem
Sebastian Vettel utódjaként is tekint arra a Mick Schumacherre, akit szombaton jelentettek be a Ferr ...
»A kerékcserék bajnoki helyezést dönthetnek el
A téli szünetben sem pihennek a Formula-1-es kerékcseréket végző szerelők, ráadásul már csak két hón ...
»Az év legjobb előzőművészei
Többek között Sebastian Vettel, Lewis Hamilton és Fernando Alonso is remek felzárkózásokat mutatott ...
»Marko: Titkos tárgyalásunk volt Alonsóval
A Red Bull főtanácsadója elismerte, 2007-ben valóban titokban tárgyaltak a kétszeres világbajnok spa ...
»Eldőlt: Mick Schumacher a Ferrari Akadémián
Néhány nappal azután, hogy felmerült, hogy apja nyomdokaiba lépve az F3-as Európa-bajnok is a marane ...
»„A legtöbben azt sem tudtuk, ki az a Lewis Hamilton”
Marc Priestley, a McLaren egykori szerelője az Autosport szaklapnak mesélt arról, Lewis Hamilton érk ...
»Dinamikusan nő az F1 rajongói bázisa
Mind televíziós nézettség, mind pedig online platformok terén egyre több emberhez jut el a száguldó ...
»Sainz: Most felhajtás kell az F1 köré
Az F1 szabályváltozásaival kapcsolatban túlsúlyba kerültek a negatív vélemények, pedig van miért örü ...
»Ricciardo a McLarennel is tárgyalt
A Red Bulltól a Renault-hoz átigazoló ausztrál F1-es pilóta elárulta: a csapat személyzete meggyőzte ...
»Átment az FIA töréstesztjén az új Ferrari
Az olasz sajtó értesülései szerint egy hónappal a hivatalos bemutató előtt teljesítette az FIA kötel ...
»„Vettelnek össze kell szednie magát fejben”
A Ferrari korábbi csapatmenedzsere, Romolo Tavoni úgy véli, a négyszeres világbajnok F1-es pilóta ne ...
»Schumachernek a Sauber és a Haas is segíthet
A Ferrari az Alfa Romeo-Sauberrel és a Haasszal is szoros szövetségben van a Formula-1-ben, így könn ...
»A Honda-mérnök majdnem elsírta magát
Pierre Gasly számára lenyűgöző, hogy a japán gyártó milyen mértékben veszi komolyan, hogy az erőforr ...
»Már a helyettese is megvolt, mégis marad a Renault Sport elnöke
Miután a helyettesnek eredetileg kinevezett Thierry Koskas azóta távozott a Renault kötelékéből, a s ...
»Új versenymérnökök a Haasnál
Az amerikai csapattól megerősítették, hogy mind Romain Grosjean, mind Kevin Magnussen új versenymérn ...
»Kubica: Olyan leszek, mint egy újonc
Hiába tudhat öt F1-es szezont a háta mögött, a hosszú évek után idén visszatérő Robert Kubica úgy ér ...
»Albon: Még soha nem vezettem F1-es autót
Alexander Albon úgy vág neki első Formula-1-es szezonjának a Toro Rosso pilótájaként, hogy korábban ...
»A Honda érzi az erőt, már az élmezőny a célja
Az F1-es motorgyártóra nem jellemző a felelőtlen ígérgetés, most viszont bátor célokat fogalmazott m ...
»Lowe csapdába esett a Williamsnél
Csak két éve érkezett a grove-i istállóhoz technikai igazgatóként, ám nem volt tisztában a problémák ...
»Bottas: Jó előérzetem van erre az évre
Valtteri Bottas rápihent az előtte álló szezonra, mely számára tele lesz kihívásokkal, most már azon ...
»Ricciardo őszintén beszélt távozásáról
A Red Bull hajdani ausztrál pilótája, Daniel Ricciardo őszintén nyilatkozott, miért is hagyta el a R ...
»Kamukép a kiszivárogtatott McLaren?
Tegnap úgy tűnt, hogy Woking véletlenül posztolt egy képet a közösségi médiában idei versenyautójáró ...
»Finnország is F1-es futamot rendezne
Velük együtt mindössze két olyan ország van, amely világbajnokot már adott az F1-nek, saját versenyt ...
»Ricciardo: Nem csap be Hülkenberg negatív rekordja
Nico Hülkenberg F1-es pályafutása során még egyszer sem állt dobogón. Új csapattársa, Daniel Ricciar ...
»Perez: Szorult helyzetben van Ocon
Bár nagy lehetőséggel kecsegtet, egyben szörnyen bizonytalan Esteban Ocon helyzete a Mercedesnél - v ...
»Chandhok: Max megérett a világbajnoki címre
Max Verstappen jelenleg ott tart, ahol Lewis Hamilton 2008-ban: megérett az egész éven át tartó vilá ...
»Vettelnek a bűvös ötös segíthet idén
Az olasz rajongók egy emberként remélik, hogy az ötös szám 2019-ben valóban jó ómen lesz Sebastian V ...
»Posztolta, majd törölte 2019-es autója képét a McLaren
Az MCL34 részletét ábrázoló képről három fontos részlet olvasható le, köztük egy jelentős szponzor é ...
»Leclerc-nek Vettel időmérőit kell megugrania
2018-ban Charles Leclerc a Saubernél kiváló teljesítményt nyújtott, ezért sikerülhetett megszereznie ...
»Tervező: Drasztikusabbak az idei változások
A halo tavalyi bevezetése messze nem volt akkora horderejű az F1-ben, mint az idei szabálymódosításo ...
»Alonso: Az F1-en kívül nem maradt semmim
Fernando Alonso visszavonulását követően elmondta, annak, hogy hosszú évekig üldözte a sikeres karri ...
»Rivola: Ezt a Vettelt nem ismerem
Massimo Rivola, a Ferrari egy korábbi mérnöke nem ismert rá a 2018-ban látott Sebastian Vettelre. Az ...
»Villeneuve: F1-be menne a gyerek? Ne tegye
Lesújtó véleménnyel van 1997 F1-es világbajnoka a kisebb formulaautós sorozatokról, szerinte ezek a ...
»A Ferrari valóban érdeklődik Schumacher iránt
Napvilágot látott a hír, mely szerint a Ferrari szeretné megszerezni pilóta-programjába Mick Schumac ...


Közzététel dátuma: Mon, 21 Jan 2019 10:45:32 +0100
Részletek
Fórumok
AS Racing :: Fórumok :: Liga fórum :: Szezon 2018
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Szabályzat
Oldal:  [1] 2
Moderátorok: Atesz, SOOR, mawerick, jojo, Sebenoli
Szerző Üzenet
SOOR
2013 febr 03 v, 17:47
Söör

Regisztrált tag #2
Regisztrált: 2008 szept 07 v, 16:48
Üzenetek: 828
Új évad következik , ezért a szabályzatunkat frissíteni , aktualizálni kell. Kérem a javaslatokat , mik azok a dolgok amin érdemes javítani , módosítani.
Vissza az elejére
Sebenoli
2014 jan 04 szo, 18:51

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379

A téma újra aktuálissá válik a következő szezon közeledtével. Várjuk a javaslatokat, ötleteket.
Vissza az elejére
Sebenoli
2014 dec 09 k, 19:58

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
Bár nem sok bejegyzés érkezett ide eddig, de ezúttal is várjuk az észrevételeket, javasolt változtatásokat, a szabályzattal kapcsolatban.
Vissza az elejére
J1Feri
2015 jan 07 sze, 20:14
Regisztrált tag #257
Regisztrált: 2012 aug 24 p, 22:12
Üzenetek: 15
En a palya elhagyast javasolnam.
Bar nem tudom menyire kivitelezheto,de nem minden esetben szandekos,pl:-valaki elszamolja a fektavot,lecsuszik a palyarol ès Mar kapja is a buntetest palya elhagyasert.
Persze AZ is elofordul,hogy szandekos.
Elegge rafkos ez mert sosem lehet tudni.
Kerdesem AZ,hogy lehet-e ezek valahogy valtoztatni a szabalyzatban,vagy Tul sok maceraval jarna ezert inkabb maradjon ugy ahogy eddig?
Vissza az elejére
Bübü
2015 jan 07 sze, 21:10
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Üdv én az időmérő menetének változását javasolnám,most csak q1 van 10 perccel,szerintem jobb-igazságosabb és életszerűbb lenne ha nem csak q1 lenne.Pl:q1 ideje 15 perc gumi szabadon választható kötelező levezető körrel,q2 ideje 10 perc gumi az amivel indulni is fog kötelező levezető körrel.
Vissza az elejére
J1Feri
2015 jan 07 sze, 21:21
Regisztrált tag #257
Regisztrált: 2012 aug 24 p, 22:12
Üzenetek: 15
En meglatasom szerint eleg csak a q1 10 percel,Marcsak azert is mert amugy Tul sok idot venne igenybe,ès nem biztos,h mindenkinek beleferne az idejebe.2 hete van a futamok kozt,h beallutsuk az autot,a q2 ezen nem fog javitani ha valami nem jo..szerintem
Vissza az elejére
Bübü
2015 jan 07 sze, 22:11
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Nem a beállítás a lényeg mivel az már szinte fix,hanem a gumi mert mivel csak q1 van igy csak a versenyzésre beálított gumival mehetsz,ha lenne q2 is akkor a q1 ben szabadonválasztott gumit használhatsz ezáltal nem kerülsz hátrányba ha éppen a keményebb keverékkel szeretnél a versenyen indulni,mert most ha pl medium gumival versenyeznél akkor az időmérőn hátrányban vagy a többiekhez képest.Másrészt pedig életszerübb lenne mert mi mindenben"másoljuk" a valóságot az időmérőt miért ne?Időben meg ha 10-10 perc lenne akkor 10perc többlet lenne ami nem a világ....
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 jan 07 sze, 22:27

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
Időmérő témához:

Szerintem a q1, q2 lebonyolításnak akkor lenne értelme, ha legalább 16-an lennénk. Ekkor ugyanis szűk lehet az a 10 perc, és sok az autó a pályán. Illetve ekkor tán van jelentősége a futamon annak a taktikai megfontolásnak, amit Bübü írt. Ha csak 10-en vagyunk, akkor be lehet vállalni a keményebbik keverék okozta időhátrányt, hisz az a rajtrácson sem jelent annyit, illetve a forgalom sem veszélyes.
Szóval szerintem ha alkalmazzuk, akkor azt létszámhoz kötötten kellene megtennünk.

Pályaelhagyások:
A BT-nek a visszajátszások átnézésekor bevett gyakorlata volt, hogy csak azokat a pályaelhagyásokat minősítettük szabálytalannak, és adtunk rá büntetőpontot, amelyek minősített esetek közé tartoznak, és ez a szabályzatban le van írva.
Nagyon leegyszerűsítve: Vágás gázelvétel nélkül, illetve a szélesítésnél, amikor a pályán kívüli kigyorsítás egyértelmű.
Ezeket az egyéni átnézésekkor is nyugodtan lehet alkalmazni, a felülvizsgálat biztosan eszerint fog történni.
Vissza az elejére
ZOLI
2015 jan 18 v, 14:35
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Az én javaslatom a futamok elotti felvezető és próbarajt ami összesen 3 percet vesz igenybe és sok sok problémát kiszürhetunk vele,és még kevesebb balesetet is eredményezhet az éles rajtnál.
Több ligában használják ezt a módszert elkerülve az olyan eseteket ami velem és jojoval történt braziliaban amikor a lámpa kiállását követően elindultunk de a játék valamiért azt érzékelte hogy kiugrottunk ezért azonnal kizart minket. 2 heti felkészüles a kukaba.szerintem nem nagy dologról van szo ,de annál hasznosabbrol szóval én a bevezetésére szavaznék.
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 febr 19 cs, 22:53

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
A szabályzat frissült, elérhető a Liga/Szabályzat menüpontban. Ha valaki nem tudja megnyitni, jelezze itt!

Változások a tavalyi évhez képest:
1. Bekerült a két szakaszos időmérő 15 induló felett.
2. Bevezetésre került a 107%-os szabály
3. A pályaelhagyásokkal kapcsolatos büntetések kis mértékben enyhültek.

A próbarajt intézménye a Zoli által leírt formában több szempontból kockázatos.
Ezzel együtt fontos probléma, melynek enyhítése érdekében bevezetésre került a tesztfutamon kívül még egy lehetőség a hibák felderítésére még az éles futam előtt. Kérünk mindenkit, hogy ezekkel a lehetőségekkel éljenek. 4.1.2-es pont vonatkozik ide.
Vissza az elejére
Bübü
2015 febr 20 p, 20:06
Regisztrált tag #2462
Regisztrált: 2014 dec 10 sze, 20:34
Üzenetek: 82
Egy apró felvetés a 107%kapcsán,nem tudom mennyire veszitek komolyan a 107%-ot mert a hotlaps nem reális,csak tájékoztató jellegüen működik mivel ritka amikor időmérőn olyan idők mennek...inkább csak megközelitik emelett van aki nem megfelelő gumival megy a hotlapson,ezáltal nem reális.Ha komoly a 107%akkor azt az időmérős időkhöz kellene viszonyítani,ha az megoldható akkor.
Vissza az elejére
Sebenoli
2015 febr 22 v, 15:49

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379

Igazad van. Ezért írtam le úgy a szabályzatban a dolgot ahogy. Ott van a kiskapu pont az irreális, hibás vagy ilyen esetekre.
Az időmérőn már nem lenne szép dolog azt mondani, hogy bocs nem indulhatsz. Illetve az időmérőn nem kötelező mért kört sem teljesíteni. 


[ Módosítva 2015 febr 22 v, 15:50 ]
Vissza az elejére
Sebenoli
2017 jan 16 h, 19:41

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379
Várható néhány módosítás a szabályzatban, ezt majd ide is beírjuk, illetve várjuk az építő jellegű ötleteket.
Vissza az elejére
ZOLI
2017 jan 18 sze, 05:18
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Sajnos ugy latom a fix setup lehetőségét lassan kukába dobhatjuk mert sokan jobban szeretnétek ha szabad lenne a dolog teljesen.
Viszont ha lenne lehetőség jelentősen lekorlátozni a setelés lehetőségeket talán az sem lenne rossz(a gyengébben és a nem hozzá értő setelőknek)
Ezen felül nem lenne rosz a versenyeken 3 féle gumit használni (hátha okozhat meglepetést)
A másik pedig az időjárás a hőn áhított időjárás változások mivel má tavaj is próbálkoztunk de nem volt bisztonsagos. Lehetne több esős futam és nem előre megbeszélt hanem véletlen szerű.( nem tudom ezt meg lehet e oldani)
A másik amiről beszélni kellene vagy lehetne az az egy körös időmérő rendszer.egy kis papírforma felboritás régen talán emlékeztek alkalmaztak a valóságban is.
"A leirt dolgok csak felvetések a vezetőség felé "
Vissza az elejére
Tomynho
2017 jan 18 sze, 15:55
Regisztrált tag #184
Regisztrált: 2011 dec 24 szo, 11:27
Üzenetek: 103
A változó időjárást másik ligában már próbáltuk rf2-vel, azt hittük bekapcsoljuk és fasza lesz...hát sajna nem jött be. Állandóan esni akart, ha volt 5-8 perc eső nélkül akkor is állt a víz a pályán, gyakorlatilag fent voltunk 2 etapot (2x 2 óra 45 percet) és összesen nem volt 15 percig száraz a pálya. Lényegében ugyan az a szitu, mint rf1-nél mikor a random változó idő van bekapcsolva. 5-6 percig esik, majd eláll, s mire jöhetnének a lsick gumik megint leszakad az ég. Másnap újra próbáltuk másik pályán ugyan az volt. Pedig az egyik pályában volt wet fájl a másikban nem. Nem tudom mitől függ ez a random változó idő, de valamiért nagyon nem akart clanhome szerveren múködni. Itt Horcsától bérlitek ha jól rémlik, ott a weather oldalról szedi le a valós időjárási adatokat, majd írja scriptbe és tölti fel szerverre, így itt nagyjából megoldható a dolog elméletileg.
Ami a fix sett meg könnyítés dolgot illeti nem értem milyen irányba szeretne menni a liga. Előző szezonban is nyomon követtem a dolgokat, de már akkor sem volt világos. Vannak akik helpeket használnak, ki többet ki kevesebbet és vannak akik abszolút nem használnak semmit. Fizikailag próbálnak megoldani, lebutítani modokat még rf2-ben ami kifejezetten szimulátorozni vágyóknak van, csupán azért, hogy szoros legyen a mezőny....és aztán jönnek az ultrabrutál súlybüntetések helpekre amivel pont az lesz elérve, hogy szétesik a mezőny
Hagyni kéne a súlybüntetéseket ahogy van sztem, nem kell fix sett, meg korlátozás ez szimulátor. Bele kell jönni. Aki nem bírja ott van rf1, codemasters stb semmi sem kötelező. De mint mondtam egyszerűen képtelen vagyok napirendre térni afelett, hogy mi a liga irányelve. Ha a mezőny akarják összehozni minek a durva súlybüntetés helpekre? Ha pedig különbséget akarnak minek a fizika butítás meg egyéb?! Én tanulni szeretnék, fejlődni lehetőleg hozzám hasonló rf2 kezdőkkel, de ez úgy nem fog menni, ha sínmodokkal max helpekkel körözgetünk. rf1-ben magas tc-t és abs-t használtam minden modban, rf2-t már eleve úgy kezdtem, hogy alacsony tc és abs...majd pár kör után elhagytam mindkettőt, de tapasztalatlanságom miatt low tc-t azért meghagytam biztos ami biztos. Olyan nagy különbség nincs a kettő között, de ad egy nagyon pici stabilitást még kigyorsításokon, mert a nagy izgalomban versenyben sokszor eldobnám a kocsit ezzel más versenyét is tönkre téve. Itt a fél liga gyorsabb lehet nálam, függetlenül a modtól vagy helpektől, de leszarom, mert tanulni akarok. Nekem fizikai és szabályzat segítség nem kell, hogy előrébb kerüljek, ha nem vagyok jobb, gyorsabb nem érdemlem meg, hogy elől legyek.... nem kell, hogy visszafogják a gyorsabbakat.
Az 1 körös időmérő viszont jó ötlet lehet, mindenkinek 1 dobása van. Persze nem úgy, hogy egymás után futnánk a köröket, mert úgy hosszabb lenne kvali, mint a futam
A 3 gumiból viszont óriási hiba lenne mind a 3-at kötelezővé tenni, gondold csak végig. Egy futam kényelmesen megcsinálható mondjuk 2 kiállással, akkor senki se fogja a 3-at bevállalni, mert veszít vele. Mivel mind3 keveréket használni kell, akkor 1 etap 1 féle keverék, így a világon semmi taktikai különbségek nem lennének és lényegében 2 kiállás lenne kötelező a futamokon.
Viszont, ha a 2016-nak megfelelő gumiszabály lenne érvényben, akkor lehet valaki pl szuperlágy lágy gumikat használva 3-4 kiállással megy, de te viszont a lágy-közepes gumikkal 1-2 kiállásból megoldod mondjuk egy olyan pályán ahol nehéz előzni. Persze tempóban lassabb, de tudsz spórolni 1-2 kiállást ami alsó hangon is 40-45mp. Lényegében átlag 1mp-et kaphatsz 1 körön a verseny során, mert kb 45 kör nagyjából a versenyek átlaga (75%-os táv)
Ami pedig a settelést illeti mindenki azt hiszi, hogy van egy kód, egy varázsige amit 3x elmondva majd a fanszőrzetet bebalzsamozva hirtelen 5-10mp-et javulnak a köridők. Ez álom. rf1-ben is, de itt meg különösen.
Azt a settet tudni kell vezetni is. Körözni kell...sokat...rengeteget. Én az első 90-100 körömet teljesen alapsettel futottam, se benzint semmit nem állítottam, csak szoktam a kocsit. Aztán elkezdtem csökkenteni az üzemanyagot, kicsit a hűtést, mert minek a 6-os fékhűtés 1 körön, aztán beállítottam a féket, hogy jó legyen és újabb 20-30 kör. Majd állítottam a szárnyakon, megint 10-15 kör, rugókon is variáltam egyszerre 1 értéken, de végletekben, hogy érezzem mitől másabb vezetni, mint alapsettel és érezzem jobb e vagy szarabb, ha jó akkor tovább, ha nem akkor vissza ahogy volt. Ennyi a lényege a settelésnek. Nincs semmi tuti, a pálya is változik, 20-30 perc alatt annyit gumizódik, ha mennek rajta, hogy 1 nap alatt simán 1mp-et is gyorsulhatnak a köridők. Így nem lehet nekiállni egy komoly szimulátornak, hogy baromi könnyű legyen, meg minden, fix sett, engedmények stb, mert az nem szimultor és úgy a büdös életben nem fog megtanulni senki semmit sem.

Senki ne értsen félre, nem sértésnek szántam, csak úgy egy általános vélemény ezekről a dolgokról.

Vissza az elejére
ZOLI
2017 jan 18 sze, 17:41
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Az hogy hosszab lesz a quli miatt az hulyeseg mert ha pl van q2 meg q3 az szinten eltolodik amugy meg levezetö korben màr jonne ki a kovetkezo egyèn.

De amugy kb töröljetek amiket ajanlottam me latom a fele vagyis szinte az egèsz nem fog tetszeni senkinek:)
Legyen ugy majd ahogy az admok akarjak aztàn kèsz .
Èn reszemrol lezarom ezt a tèmàt amihez valojaban irni sem akartam......
Vissza az elejére
miklostamas
2017 jan 18 sze, 18:18
Regisztrált tag #2758
Regisztrált: 2015 júl 18 szo, 12:36
Üzenetek: 33
Ne sértődj meg Zoli, az egykörös quali szerintem jó ötlet, és nem hinném hogy úgy gondoltad a lebonyolítást hogy hosszabb legyen mint a verseny. Simán kivitelezhető az egy körös quali, úgy hogy ne tartson sokáig és ne is akadályozzuk egymást. Viszont a fix set szerintem úgy ahogy van hülyeség. Ha jól tudom itt a forma1-et szeretnénk szimulálni, nem a suzuki swift márkakupát. Ebben pedig benn van a setelés is. ahogy Tomynho is írta: kicsit erre, kicsit arra aztán lesz valami. Sokkal többet számít ( köridőben is ) a gyakorlás. Amikor egy bizonyos módban megtalálja az ember a magának tetsző setet utána alig kell már rajt állítani ahhoz hogy pályáról pályára működjön. Mégegyszer: sokkal többet számít a gyakorlás.
A gumikérdésben is támogatom Zoli felvetését, azzal a kiegészítéssel, hogy nem tenném kötelezővé még a kerékcserét sem. Bár itt az ellentmondás, szimulálni akarjuk e a 2017-es évet vagy valami fiktív bajnokságot szeretnénk.
Úgyhogy Olivér kössétek fel a gatyátokat, mert mindenki kedvében úgysem fogtok járni.
Amennyiben marad a szabályzat, én elfogadom, amennyiben változik, azt is elfogadom, és az alapján fogok versenyezni.
Vissza az elejére
ZOLI
2017 jan 18 sze, 19:22
Regisztrált tag #271
Regisztrált: 2012 dec 22 szo, 16:40
Üzenetek: 84
Dehogy sertödök ez nem az:)
Ès egy szoval sem emlitettem fix setet csak hogy kicsit legyen kevesebb az alitasi lehetöseg:)


[ Módosítva 2017 jan 18 sze, 19:25 ]
Vissza az elejére
Sebenoli
2017 jan 18 sze, 22:39

Regisztrált tag #212
Regisztrált: 2012 febr 13 h, 17:20
Üzenetek: 379

Tamás ez az alap kérdés ma már igazából, amit feltettél.
"Szimulálni akarjuk e a 2017-es évet vagy valami fiktív bajnokságot szeretnénk?"
Igazából ettől függ minden más, illetve ezután van értelme részletezni a dolgokat. Mod, versenynaptár, szabályzat.
Eddig igyekeztünk erőltetni a szimulációt, és volt néhány szép szezon még 100%-os versenytávval is, segítségek nélkül. Ezek az idők elmúltak. Aztán összejött újra egy szebb létszám. 
A súlybüntetés inkább amiatt kellett, hogy ne kapcsolja be mindenki (főleg aki addig nem használt, ne kényszerüljön rá), hanem azért törekedjünk visszatérni a tényleges szimuláció felé, és aki akar fejlődni legyen extra motiváció. Nem hiszem hogy nagyon könnyű modokkal játszottunk volna az elmúlt 4-5 évben. A mezőny többsége használt segítséget, ez legitimálta is a dolgot.
Tavaly újra elfogytunk nagyon. Ha ma indulnánk hasonló feltételekkel jelenleg nem látok 10-nél több jelentkezőt. Ez nagyon kevés, mert a végére megint 5-en maradunk, mindig közbejön valami majdnem a mezőny felének még 10x2 hét alatt is. Ilyen létszám mellett a munka és egyebek, amit jelent az üzemeltetés nem éri meg, mert a versenyek sem olyan élvezetesek és inkább csak nyűg az egész. Emiatt merült fel a nyitás afelé, hogy mesterségesen tegyük szorosabbá a mezőnyt, hátha összejön egy nagyobb létszám esetleg úgy. 
rF2-re váltás inkább a stabilitás, meg egyéb külső lehetőségek miatt volt nekem fontos, persze jó volna kihasználni a benne rejlő potenciált a fizika terén is, de azt gondolom még egy pár szezon benne van ezen a platformon, és lassan a modok is megszaporodnak reményeim szerint.
Örülök, hogy leírjátok a véleményeteket, remélem még többen le fogják, és akkor látszódik ki hogyan gondolkodik. 


[ Módosítva 2017 jan 18 sze, 22:42 ]
Vissza az elejére
Tomynho
2017 jan 18 sze, 23:42
Regisztrált tag #184
Regisztrált: 2011 dec 24 szo, 11:27
Üzenetek: 103
Hát, én ahogyan megnéztem most 3-5 kört RFT2015-el...kb körbe se találtam Valenciában, pedig egyik kedvenc pályám. Mondjuk zavaróak a hangok rendesen, fülre át kell szokni mi az a határ ami fölé nem jó pörgetni...no de a lényeg. Ez rf2. Nem igen fognak sztem alapjaiban sínmodok készülni. Igazából ebből a szempontból majdnem mindegy is melyik irányt választjátok majd, mert a modok ahogy kiismerik rf2-t a modderek egyre nehezebb lesz, egyre jobbak. Idővel ezek is feszegetni fogják majd a határokat, mint pl rf1-ben a gumik. Ott nagyon sokáig, a modok nagy részében nem melegedett és hűlt a gumi össze vissza, rft10-ben is még 120-130 fok körül felment azt joccakát. Csak az elmúlt pár évben lett divat, hogy terhelés hatására jelentősen növekedjen a gumi hőmérséklete, majd egyenesben szépen hűljön is le...pedig adott volt, csupán 2 sor az egész, még se csinálta meg szinte senki sem...hosszú hosszú évekig. És valami hasonló lesz rf2-vel is. Valamit elkezdenek majd átirkálni, hogy még valósághűbb legyen az egész. Persze idővel mi is egyre tapasztaltabbak leszünk, de ha úgy kezdjük a dolgot, hogy könnyű modok, azt szezonról szezonra kénytelen leszel majd fizikailag lebutítani. És hát ha már 1x kiadnak valamit ami jó, nem bugos, mint sokszor rf1-ben abba minek belenyúlni?!. Később ha váltunk akkor meg olyan lesz, mintha akkor kezdenénk el igazából rf2-t.
Ami a létszámot illeti mindig a legendás mondta jut eszembe: "inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl..."
Aki a könnyű győzelemre, könnyű modra, sikerre hajt csalódni fog így is úgy is, mert aki jó az a könnyű moddal is ufó lesz, és ezek a pilóták idővel találnak majd kisebb ligákat ahol tudnak érvényesülni, és akkor pattannak meg. A kemény mag mindig megmarad, de én pl tényleg azért váltottam rf2-re, mert a világon semmi újat nem tartogatott már számomra, már a versenyeket sem élveztem. 1-2 hónapja a tört verzióban éreztem igazán, hogy ezzel csúnyán agyon leszek verve, de az igazat megvallva leszartam, mert bejött ahogy pattog a gumi az úton, és szinte le akar szakadni a felniről, mikor egy tempós kanyarban rárakom rázókőre
A látvány, az érzés...rf1-ben nincs ilyen. Rengeteg vizuális visszajelzést kapsz az autóról, FFB is 100x reálisabb, mint elődjében, és nem kell hozzá semmi külyü plugin meg egyéb...csak beállítani és menni. Másik ligában, mint írtam 2015-ös moddal teszteltünk, nem nehéz nem könnyű, sztem pont az a tökéletes kategória amivel el lehet kezdeni tanulni rf2-t....akár kevesebb vagy off helpekkel. Gumik sokkal reálisabbak fizikailag, mint a jelenleg próbált 2016-ban, motor teljesítmény állítható, és kell is, mert ha tele tankkal is indulsz, nem elég a futam végéig, teljesítményt lehúzva viszont nem csak benzint, hanem gumit is jelentősen lehet spórolni. Szal az agyakat is megdolgoztatja rendesen. És sztem pont ez lenne a lényege az egésznek. Én se vagyok ufó, munka miatt sokszor van, hogy alig tudok tesztelni, de ezért egy bizonyos szint alá nem adnám...ha már rf2
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 3
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 207, legújabb: apunaz