AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



mawerick
jún 16 : 15:23
Szerintem most már lehet szervezni a versenyt nem ?

Tomynho
máj 25 : 19:51
van

vihar
máj 25 : 19:14
Üdv van itt Valaki?

Lacika77
máj 23 : 19:13
Sajnos addig nem lesz semmi,míg 3-an tesztelünk!

Tomynho
máj 21 : 12:25
akkor 4-en már biztosan vagyunk

Idoli
máj 20 : 09:17
én jövök ha lesz valami indítva..

Lacika77
máj 11 : 18:14
nekem bejön a mod! csak kezdjünk valamit!

Tomynho
máj 09 : 22:30
Én az uborkaszezonokat nem szeretem. Nézelődni 20 fele, tesztelgetni potyára nincs időm. Ezért támasztok előre több követelményt 1 modnak, ami már ha az elején megbukik nem is nézem tovább. Ez a 2018-as, bár még elég kezdetleges (nem 18-as modell, csak amolyan átalakított valami) egész jónak tűnik. Hétvégén legkésőbb azért megnézem, az 1.0-ás verzióját ismerem, nem tudom ez miben jobb, másabb, majd kiderül, de jó lenne már csinálni valamit

mawerick
máj 09 : 19:31
No nem tesztel senki?
indítani kellene lassan egy bajnokságot nem?

mawerick
máj 06 : 17:43
Jó az idő lehet jönni tesztelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sebenoli
máj 02 : 22:57
Fent van a szerveren is. VLS-el tölthető.

mawerick
máj 02 : 16:50
Sziasztok a facebookra felraktam egy videót a módról nekem tetszik használható.

Idoli
máj 01 : 13:13
ok

mawerick
ápr 30 : 07:18
Mai nap fogom tesztelni az ASR 2018 v 1.1 módot ha jó felrakatom!

mawerick
ápr 30 : 07:06
Hát most már kezdhetnénk valamit!

ShiftHUN14
ápr 28 : 16:58
Ha ujraindultok visszajövök én is hiányzik már a versenyzés.

Lacika77
márc 18 : 19:33
mentem vele,nem rossz így elsőre! igaz kb 5 kört mentem! a kocsik tetszenek

Tomynho
márc 17 : 22:10
közbe ASR kijött egy 2018-as moddal is. Egyenlőre még csak az autókat néztem, nem mentem vele 1 centit sem. Steam műhelyben megtaláljátok.

Idoli
márc 15 : 10:10
Köszönöm Tomynho! akkor akcióba lépek

Tomynho
márc 13 : 23:38
Idoli, mit telepíteni? rf2-t vagy csak mod, és pálya?
mert azt vlsui leszedi am ami kell
rf2-nél meg steamben rámész, hogy letölt és automatikusan megcsinálja, csak győzd kivárni

Tomynho
márc 13 : 23:35
Őőő, hát a végsebesség az sztem is erős a 2017-es kocsikhoz képes. Pont mivel szélesebbek lettek a gumik stb, emiatt csökkent a végtempó 2016-joz képest, akkor mentek állatul.
2017-ben Vettel spanyolba 1:18,634-t ment ultralágyon téli teszten.
Kvalin Hamilton 1:19.149-et ment gondolom lágyon.
Én most lágyon mentem 14.6-ot. Ez 5mp.
Nagyon tapad a kocsi, és kegyetlen nagy a végsebesség magas szárnyakon is.

Idoli
márc 13 : 20:17
valaki majd segítene nekem feltelepíteni? sajnos egy kicsit kimentem a gyakorlatból

mawerick
márc 13 : 17:00
Szerintem a sebesség jó ott van a valódihoz közel, mert a előző szezonban ilyen tempót mentek a hosszú egyenes végén 330-350 km/h csak a szárny állás ja és be van kapcsolva a stabilitás és még egy pár segítség.

Lacika77
márc 12 : 12:44
meg néztem a modot! kinézet,hang jó! de irreálisan gyors! 340-350 mint monzán! 15-ös idő spanyolba és lesz jobb is! ha ezt meg lehet oldani,akkor jó kis mod lehet belőle!

Sebenoli
márc 01 : 21:33
Igen.

Legújabb látogatók
  • Tomynho
    [ 3 nap, 19 óra, 11 perc, 4 mp ezelőtt ]
  • Idoli
    [ 3 nap, 19 óra, 29 perc, 4 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 3 nap, 23 óra, 57 perc, 20 mp ezelőtt ]
  • thera7608
    [ 4 nap, 8 óra, 47 perc, 17 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 1 hét, 4 nap, 7 óra, 14 perc, 4 mp ezelőtt ]
  • ShiftHUN14
    [ 2 hét, 6 nap, 18 óra, 53 perc, 57 mp ezelőtt ]
  • vihar
    [ 3 hét, 4 nap, 20 óra, 3 perc, 52 mp ezelőtt ]
  • Lacika77
    [ 3 hét, 6 nap, 20 óra, 6 perc, 45 mp ezelőtt ]
  • pityu72
    [ 1 hónap, 2 hét, 5 nap, 16 óra, 37 perc, 43 mp ezelőtt ]
  • MX
    [ 2 hónap, 2 hét, 6 nap, 19 óra, 19 perc, 23 mp ezelőtt ]
Címsorok

»Hamilton: Nem hibázhatok többet
Lewis Hamilton beszélt arról, hogyan áll hozzá a Formula-1-hez mentális szempontból, és szerinte nem ...
»Két gyári istállója lehet a Hondának
A Red Bull-lal történt szerződéskötés bejelentése után több szakértő aggódni kezdett a fiókcsapat jö ...
»A Renault miatt kellett hamarabb döntenie a Red Bullnak
Az energiaitalos csapat az Osztrák Nagydíjra ígérte nagy bejelentését, ehelyett már a francia versen ...
»Bosszantották a kínos kérdések Hartley-t
Felszabadultan versenyezhet a Francia Nagydíjon Brendon Hartley, mivel elhárult feje fölül a meneszt ...
»Így alakult a Honda útja a Red Bullig
A ’80-as évek második felében hosszú esztendőkön át verhetetlen volt a Honda-motor. 2015-ös visszaté ...
»A Red Bullnak nem volt kérdés a szakítás
A Red Bull küldetése a Ferrari és a Mercedes elkapása, ebben a hajszában pedig a Honda a legalkalmas ...
»Mennyire kockázatos a Red Bull-Honda?
Amiről már hetek óta beszéltek, valósággá vált, a Red Bull valóban Honda-motorokra vált jövőre. Bőve ...
»Gasly rögtön újoncként hazai pályán versenyezhet
Pierre Gasly számára fantasztikus élmény lesz, hogy rögtön újoncként egy Francia Nagydíjon versenyez ...
»Renault: Megbánja még ezt a Red Bull
2019-től hivatalosan Honda-motorra vált a Red Bull. A Renault célkitűzése immáron az, hogy a francia ...
»A múlt miatt szívesen térnek vissza a williamsesek Franciaországba
Jelzésértékű lehet, ha egy technikai igazgató csak a múltról beszél egy közelgő versennyel kapcsolat ...
»Wolff: „A Mercedesnek minden hétvégén a topon kell lennie!”
Toto Wolff elmondta, csalódottak a Kanadai Nagydíj végkimenetelével, és hogy nem engedhetik meg magu ...
»A Honda már a futamgyőzelmekre gondol
Kifogta az újabb nagy halat a japán gyártó, a jelenlegi legjobb három istálló közé számító Red Bull- ...
»Alonso: Mostantól az Indy 500 az első
Alighogy megnyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt, máris elismerte Fernando Alonso, hogy mostantól leg ...
»Hivatalos: Red Bull-Honda 2019-től
Vége a Milton Keynes-i istálló időhúzásának: a vártnál előbb bejelentették, szakítanak a Renault-val ...
»Sajtó: Biztos a Red Bull-Renault szakítás
Eredetileg az Osztrák Nagydíjra tervezték a döntést, de a sajtó szerint még ezen a héten nyilvánossá ...
»A Renault nem biztos Sainz megtartásában
Nico Hülkenberg a Renault-nál marad még évekig, Carlos Sainzról azonban ez nem jelenthető ki teljes ...
»Vasseur: Szabályváltozások? A legjobbkor!
A Sauber csapatfőnöke, Frederic Vasseur szerint a legjobbkor változnak az aero-szabályok, ugyanis a ...
»Hamilton élesen bírálja a motorszabályokat
2018-ban három erőforrást használhatnak büntetlenül a csapatok, ami megbízhatóbb motorokat igényel. ...
»Nem a Mercedes a favorit a Paul Ricardon
Valtteri Bottas vallotta be, hogy a kanadai vereségért nem csupán a régebbi erőforrás okolható, ugya ...
»Unalmas Francia Nagydíjtól tart Hamilton
Az F1 ismeretlen területre lép hétvégén, hiszen a Paul Ricard pályán évtizedek óta nem tartottak nag ...
»Newey nem cáfolja a renault-s pletykákat
Adrian Newey, a Red Bull Racing 59 éves brit tervezője Le Mans-ban tartózkodott, ahol egyelőre nem k ...
»Csak százmilliókkal kerülhet valaki az élre?
Az utóbbi évtizedekben nagyon elszabadultak a költségek a Formula-1-ben, csak kiemelkedően sok pénz ...
»Luca di Montezemolo szerint Marchionne irigy a Ferrari múltbeli sikereire
Luca di Montezemolo évekig kormányozta nagyobbnál nagyobb sikerek felé a Ferrarit, majd távozott a c ...
»Nem csak egy csapat környékezte meg Norrist
Nagyon kapós lett a Formula-1-ben a McLaren tesztpilótája, Lando Norris. A Toro Rosso érdeklődéséről ...
»A Renault-t sokkolta Alonso kanadai hibája
Montrealban vetette be először új motorját a Renault is, ami fejlesztett, erősebb erőforrás elődjéné ...
»2021-ig biztosan lesz Belga Nagydíj
A helyi önkormányzat és a Liberty Media 2021-ig meghosszabbította a 2018 végén lejáró kontraktust, í ...
»Leclerc: Hatalmas váltás az F1-be kerülés
Charles Leclerc egyre jobban szerepel az utóbbi időben és sorozatban szerzi a pontokat a Sauberrel. ...
»Nem egyértelmű Hamilton vezérszerepe
Vannak istállók, ahol egyértelmű első számú pilótát hirdethetünk idén is, ám a Mercedesnél Valtteri ...
»A Renault kellemes emlékei Schumacherékről
Tíz év után került vissza a versenynaptárba Franciaország. Különleges helyszín ez a Renault számára, ...
»Készül a legjobb Renault-motor
Éppen csak túlestünk a fejlesztett erőforrások bemutatkozásán, Kanadában, a Renault már a C-specifik ...
»Marko beszólt a Mercedesnek
A Formula-1-ben várhatóan bevezetésre kerülő, új szabályok azt a célt szolgálják, hogy csökkenjenek ...
»Az ellenfelek tettek keresztbe a Force Indiának
A silverstone-i alakulat előleget kért a Liberty Mediától, hogy megkönnyítse téli felkészülését, egy ...
»A bajnokság, melyet Hülkenberg vezet
A szezon egyharmadánál járva megnéztük, hogy áll az F1-es „B-liga”, azaz hogy nézne ki a világbajnok ...
»Ricciardo: Paul Ricard lagymatagabb pálya lesz
Sejthető, hogy az óriási bukóterekkel teli Le Castellet nem lesz a Red Bull ászának kedvence, aki so ...
»Optimizmussal készül a Renault hazai futamára
Hosszú idő után hazai versenyen vesz részt a francia gárda, hiszen 2008-ban volt az utolsó F1-es ver ...
»Belső villongás a McLarennél, új főnököt akarnak
2012 után teljesen elvesztette a fonalat a McLaren az élmezőnyhöz képest, egyes hírek szerint kisebb ...
»A Red Bullt üzemanyaga hátráltathatja
A Renault ügyvezető igazgatója úgy véli, a Red Bull eltérő üzemanyag-szállítója miatt nem tudott töb ...
»Fordulat Hartley ügyében
Fernando Alonso mellett Brendon Hartley jövője is hetek óta rendszeresen téma a sajtóban. Mindenki b ...
»A Red Bull reakciója az ultimátumra
Bár a Renault azt nyilatkozta, hogy elfogyott a türelme és nem vár a bikák válaszára Ausztriáig, a R ...
»Hatalmasat lépett előre a Haas Kanadában
Igaz, az eredményen nem látszott, de a csapat vezetője és Romain Grosjean is azt állítja, hogy rendk ...


Közzététel dátuma: Wed, 20 Jun 2018 15:16:11 +0200
Részletek
Hírforrások
Formula.hu RSS
  • Hamilton: Nem hibázhatok többet -Email- (Formula.hu: Nagy Péter)
    Lewis Hamilton beszélt arról, hogyan áll hozzá a Formula-1-hez mentális szempontból, és szerinte nem okoz gondot, ha az ember néha ideges. Franciaországban viszont nem hibázhat.

  • Két gyári istállója lehet a Hondának -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    A Red Bull-lal történt szerződéskötés bejelentése után több szakértő aggódni kezdett a fiókcsapat jövője miatt. A Toro Rossónak nem kell félnie, többre tartják, mint egy partnercsapatot.

  • A Renault miatt kellett hamarabb döntenie a Red Bullnak -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    Az energiaitalos csapat az Osztrák Nagydíjra ígérte nagy bejelentését, ehelyett már a francia verseny előtt közzétette a megállapodást a Hondával. A háttérben a Renault újabb ultimátuma állt.

  • Bosszantották a kínos kérdések Hartley-t -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    Felszabadultan versenyezhet a Francia Nagydíjon Brendon Hartley, mivel elhárult feje fölül a menesztés veszélye: büszke arra, ahogyan kezelte a jövőjét firtató pletykákat.

  • Így alakult a Honda útja a Red Bullig -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    A ’80-as évek második felében hosszú esztendőkön át verhetetlen volt a Honda-motor. 2015-ös visszatérése óta sokszor nevetség tárgyát képezte, idén fejlődési pályára állt, de sok szenvedés árán.

  • A Red Bullnak nem volt kérdés a szakítás -Email- (Formula.hu: Dávid Lendvai)
    A Red Bull küldetése a Ferrari és a Mercedes elkapása, ebben a hajszában pedig a Honda a legalkalmasabb partner - magyarázta meg az energiaitalosok döntését a csapatfőnök, Christian Horner.

  • Mennyire kockázatos a Red Bull-Honda? -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Amiről már hetek óta beszéltek, valósággá vált, a Red Bull valóban Honda-motorokra vált jövőre. Bőven van rizikó a váltásban, de a végeredmény nagyon jól is elsülhet a két fél számára.

  • Gasly rögtön újoncként hazai pályán versenyezhet -Email- (Formula.hu: Hatala Tímea)
    Pierre Gasly számára fantasztikus élmény lesz, hogy rögtön újoncként egy Francia Nagydíjon versenyezhet, Brendon Hartley pedig korábbi ismereteire alapoz Le Castellet-ben.

  • Renault: Megbánja még ezt a Red Bull -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    2019-től hivatalosan Honda-motorra vált a Red Bull. A Renault célkitűzése immáron az, hogy a francia erőforrás teljesítménye miatt a bikák minél hamarabb megbánják a váltást. Jól döntöttek?

  • A múlt miatt szívesen térnek vissza a williamsesek Franciaországba -Email- (Formula.hu: Hatala Tímea)
    Jelzésértékű lehet, ha egy technikai igazgató csak a múltról beszél egy közelgő versennyel kapcsolatban, Paddy Lowe a Williams részéről most mégis ezt teszi. Stroll ismeri, de nem szereti a pályát, Szirotkin is tudja, mi vár rá.

  • Wolff: „A Mercedesnek minden hétvégén a topon kell lennie!” -Email- (Formula.hu: Hatala Tímea)
    Toto Wolff elmondta, csalódottak a Kanadai Nagydíj végkimenetelével, és hogy nem engedhetik meg maguknak, hogy akár csak egy hétvégén is betlizzenek, annyira intenzív a vb-csata.

  • A Honda már a futamgyőzelmekre gondol -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Kifogta az újabb nagy halat a japán gyártó, a jelenlegi legjobb három istálló közé számító Red Bull-lal kötött szerződést a következő évekre. A japánok folytatnák a fejlődést, egészen a győzelemig.

  • Alonso: Mostantól az Indy 500 az első -Email- (Formula.hu: Nagy Péter)
    Alighogy megnyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt, máris elismerte Fernando Alonso, hogy mostantól legfőbb célja a tripla korona elnyerése, így az Indy 500 mindenek felett áll számára.

  • Hivatalos: Red Bull-Honda 2019-től -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    Vége a Milton Keynes-i istálló időhúzásának: a vártnál előbb bejelentették, szakítanak a Renault-val a következő szezonban, és az idén Toro Rossóval együttműködő Honda partnerei lesznek.

  • Sajtó: Biztos a Red Bull-Renault szakítás -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Eredetileg az Osztrák Nagydíjra tervezték a döntést, de a sajtó szerint még ezen a héten nyilvánosságra hozzák a bikák, hogy a Hondával szerződnek 2019-től. Bejön a váltás a csapatnak?

  • A Renault nem biztos Sainz megtartásában -Email- (Formula.hu: Csősz Gábor)
    Nico Hülkenberg a Renault-nál marad még évekig, Carlos Sainzról azonban ez nem jelenthető ki teljes bizonyossággal. A spanyol kölcsönben van a franciáknál, de a csapat szeretné megtartani őt.

  • Vasseur: Szabályváltozások? A legjobbkor! -Email- (Formula.hu: Dancsa András)
    A Sauber csapatfőnöke, Frederic Vasseur szerint a legjobbkor változnak az aero-szabályok, ugyanis a svájciak „pokolian nyomják” a munkát a gyár aerodinamikai részlegén.

  • Hamilton élesen bírálja a motorszabályokat -Email- (Formula.hu: Csősz Gábor)
    2018-ban három erőforrást használhatnak büntetlenül a csapatok, ami megbízhatóbb motorokat igényel. Lewis Hamilton szerint nem a legszerencsésebb, ha egy műszaki hibán múlik a bajnoki cím sorsa.

  • Nem a Mercedes a favorit a Paul Ricardon -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    Valtteri Bottas vallotta be, hogy a kanadai vereségért nem csupán a régebbi erőforrás okolható, ugyanis az autó más területein is hiányosságok vannak, melyeket a Francia Nagydíjon érkező motorcsomag sem feltétlenül kompenzál.

  • Unalmas Francia Nagydíjtól tart Hamilton -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    Az F1 ismeretlen területre lép hétvégén, hiszen a Paul Ricard pályán évtizedek óta nem tartottak nagydíjat: a jelenlegi versenygépek és a vonalvezetés kombinációja Kanadához hasonló eseménytelen futamot is hozhat.

  • Newey nem cáfolja a renault-s pletykákat -Email- (Formula.hu: Nagy Péter)
    Adrian Newey, a Red Bull Racing 59 éves brit tervezője Le Mans-ban tartózkodott, ahol egyelőre nem kívánt reagálni a pletykákra, amelyek szerint elhagyja az energiaitalosokat a szezon végén.

  • Csak százmilliókkal kerülhet valaki az élre? -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Az utóbbi évtizedekben nagyon elszabadultak a költségek a Formula-1-ben, csak kiemelkedően sok pénz elköltésével kerülhet valaki a győzelem közelébe. A Renault ennek ellenkezőjét bizonyítaná.

  • Luca di Montezemolo szerint Marchionne irigy a Ferrari múltbeli sikereire -Email- (Formula.hu: Hatala Tímea)
    Luca di Montezemolo évekig kormányozta nagyobbnál nagyobb sikerek felé a Ferrarit, majd távozott a csapattól. Szerinte utódja, Sergio Marchionne irigy rá, de reméli, utódjával is sikeres lesz az istálló.

  • Nem csak egy csapat környékezte meg Norrist -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Nagyon kapós lett a Formula-1-ben a McLaren tesztpilótája, Lando Norris. A Toro Rosso érdeklődéséről korábban is lehetett tudni, de most már az is kiderült, hogy három istálló is vitte volna.

  • A Renault-t sokkolta Alonso kanadai hibája -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Montrealban vetette be először új motorját a Renault is, ami fejlesztett, erősebb erőforrás elődjénél. A gyártót először sokkolta a 14-es számú McLaren kiállása, később viszont megnyugodtak.

  • 2021-ig biztosan lesz Belga Nagydíj -Email- (Formula.hu: Nagy Péter)
    A helyi önkormányzat és a Liberty Media 2021-ig meghosszabbította a 2018 végén lejáró kontraktust, így további három évig ad majd otthont a Belga Nagydíjnak Spa-Francorchamps.

  • Leclerc: Hatalmas váltás az F1-be kerülés -Email- (Formula.hu: Csősz Gábor)
    Charles Leclerc egyre jobban szerepel az utóbbi időben és sorozatban szerzi a pontokat a Sauberrel. Most arról beszélt, milyen nehéz a pilóta helyzete, amikor bekerül a száguldó cirkuszba.

  • Nem egyértelmű Hamilton vezérszerepe -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Vannak istállók, ahol egyértelmű első számú pilótát hirdethetünk idén is, ám a Mercedesnél Valtteri Bottas felnőni látszik Lewis Hamiltonhoz. Raikkönen és Vandoorne azonban durván lemaradt.

  • A Renault kellemes emlékei Schumacherékről -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Tíz év után került vissza a versenynaptárba Franciaország. Különleges helyszín ez a Renault számára, hazai motorral, több zseniális pilóta is nyert futamot, például Schumacher és Prost is.

  • Készül a legjobb Renault-motor -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Éppen csak túlestünk a fejlesztett erőforrások bemutatkozásán, Kanadában, a Renault már a C-specifikációjú egység véglegesítésén dolgozik. Előreláthatólag bő két hónap múlva lesz bevethető.

  • Marko beszólt a Mercedesnek -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    A Formula-1-ben várhatóan bevezetésre kerülő, új szabályok azt a célt szolgálják, hogy csökkenjenek a csapatok közti különbségek. A Red Bull már alig várja, hogy megszűnjön a dominancia.

  • Az ellenfelek tettek keresztbe a Force Indiának -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    A silverstone-i alakulat előleget kért a Liberty Mediától, hogy megkönnyítse téli felkészülését, egyes csapatok azonban megakadályozták a kifizetést. Szafnauer a Force India iránt érdeklődő vásárlók komolyságáról is beszélt.

  • A bajnokság, melyet Hülkenberg vezet -Email- (Formula.hu: Bosnyák Krisztián)
    A szezon egyharmadánál járva megnéztük, hogy áll az F1-es „B-liga”, azaz hogy nézne ki a világbajnokság akkor, ha kiemelnénk a mezőnyből a három nagycsapatot – Alonsóék jól kezdtek, de már a Renault vezet.

  • Ricciardo: Paul Ricard lagymatagabb pálya lesz -Email- (Formula.hu: de la Rosa Pedro)
    Sejthető, hogy az óriási bukóterekkel teli Le Castellet nem lesz a Red Bull ászának kedvence, aki sokkal jobban kedveli Monaco és Montreal vonalvezetését – azonban bízik benne, hogy a pálya legalább izgalmas Francia Nagydíjat szolgáltat, számos előzéssel.

  • Optimizmussal készül a Renault hazai futamára -Email- (Formula.hu: Csősz Gábor)
    Hosszú idő után hazai versenyen vesz részt a francia gárda, hiszen 2008-ban volt az utolsó F1-es versenyhétvége Franciaországban. Hülkenberg és Sainz motiváltan érkezik a Paul Ricardra.

  • Belső villongás a McLarennél, új főnököt akarnak -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    2012 után teljesen elvesztette a fonalat a McLaren az élmezőnyhöz képest, egyes hírek szerint kisebb forradalom készül az istállónál. Elégedetlen dolgozók csoportja kezdett egyéni akcióba.

  • A Red Bullt üzemanyaga hátráltathatja -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    A Renault ügyvezető igazgatója úgy véli, a Red Bull eltérő üzemanyag-szállítója miatt nem tudott többet kihozni a fejlesztett francia erőforrásból. Pedig akár a futamgyőzelem is meglehetett volna.

  • Fordulat Hartley ügyében -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Fernando Alonso mellett Brendon Hartley jövője is hetek óta rendszeresen téma a sajtóban. Mindenki biztosra vette az új-zélandi menesztését, ám a jelek szerint fordulat történt és maradhat.

  • A Red Bull reakciója az ultimátumra -Email- (Formula.hu: Ötvös Bernadett)
    Bár a Renault azt nyilatkozta, hogy elfogyott a türelme és nem vár a bikák válaszára Ausztriáig, a Red Bullt a legkevésbé sem izgatja a francia gyártó ultimátuma, végigviszik az analizálási programot.

  • Hatalmasat lépett előre a Haas Kanadában -Email- (Formula.hu: Csősz Gábor)
    Igaz, az eredményen nem látszott, de a csapat vezetője és Romain Grosjean is azt állítja, hogy rendkívül versenyképesre sikerült a Haas új fejlesztési csomagja, amivel Montrealba érkeztek.

Copyright 2018 Formula.hu | Közzététel dátuma: Wed, 20 Jun 2018 15:16:11 +0200
Vissza a hírforrás lisához

Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 2
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 206, legújabb: thera7608