AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



Idoli
jan 17 : 19:37
rfactor 1 vagy rfactor 2 lesz ?

mawerick
jan 16 : 19:25
Új mód lesz felrakva?

Sebenoli
jan 16 : 18:48
A szerver bizonytalan ideig nem lesz elérhető, az rF frissítés miatt.

mawerick
jan 14 : 11:17
t(' '

mawerick
jan 01 : 14:37
BÚÉK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idoli
dec 25 : 12:15
Boldog karácsonyt mindenkinek!!!

mawerick
dec 24 : 08:33
Boldog karácsonyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miklostamas
dec 17 : 12:28
Hali. Van egy új 1996 F1mód a steamen most töltöm le, délután kipróbálom.

mawerick
nov 30 : 16:08
Köszönöm meg próbálom.

Tomynho
nov 29 : 22:03
Őszintén szólva elég gyerek voltam még mikor ezek az autók hasítottak, de sztem ezek nem úgy váltottak, ahogy mi megszoktuk a mai autókkal. Ebből adódhat a problémád, nálam is ez volt eleinte. Régen nem volt össze vissza váltogatás kanyarodás közben, sztem megfékezték a kocsit pl 5.-6. fokozatban, majd kigyorsításon rakták be abba a sebességbe amibe kell. Kb, mintha H váltóval mennél. Ott sem zongorázod le 6.-tól 2.-ba mondjuk, hanem fékezel, közben kinyomod a kuplungot és berakod 2.-ba mondjuk vagy tempósabb kanyarnál 3.-ba. Nem tudom pontosan elmagyarázni, de valahogy így sikerült megoldanom a stabilitási problémákat vezetési stílussal, hátha segít valamit.

mawerick
nov 26 : 12:27
Állandóan blokkol a fék a motor a kanyarkijáratnál alig akar felpörögni .

mawerick
nov 26 : 12:25
Hát ez nagyon vezethetetlen számomra!

mawerick
nov 25 : 15:38
Hát szerintem ez a mód vezethetetlen, bárhogy állítom a féket rugót a kocsi hátulja fékezésnél mindig kitör ez egy újjabb vezethetetlen mód.

mawerick
nov 25 : 15:11
Porbléma meg oldva!!!!!

mawerick
nov 25 : 12:19
Ja és az imolai pálya is hiányzik !

mawerick
nov 25 : 12:14
Sziasztok gáz van nem tudok belépni a szerverre mert nem tölti be a pályákat és a versenyzőket sem, ilyenkor mi van.
Ki próbáltam single ben a módot nincs motorhang segítsetek előre is kössz!

Tomynho
nov 23 : 22:57
találtam valami 2002-es modot, persze a link az döglött, de lehetséges az, hogy CH-ból konvertáltak át rf2-be?! Ez komoly?! Itt tartunk?! Ami videót láttam a 2004-es williamsról stb hát egy okádék, főleg a gumi. Úgy néz ki, mintha kartonpapírból csinálnék egy modellt és azt tologatnám
Semmi formája nincs, kockagumi. Legalább is belülről nézve. Kiábrándító, hogy CH-ból kell egy RF2-be konvertálgatni, mikor kb minden évad van rf1-re. Ezen kívül van egy valóban igényes 2004-es ferrari AC-ból átrakva, de ammeg egyrészt csak 1 kocsi, másrészt pedig beta, és úgy nézem fizetős. Viszont egy 96-os ferrarit sikerült leszednem, azt majd meglesem milyen.

Lacika77
nov 23 : 22:15
szerintem a mod nem rossz!tetszik,hogy gépészkedni kell! de a pálya az kuka! alig lehet normális kört össze rakni,mert sokszor épp hogy hozzá értem és off lett! borulásokról nem is beszélve! kéne normális pálya,meg több tesztelő!

Tomynho
nov 23 : 21:18
Azért kérdezem, mert én már néztem mindegyik modot. 2002 vagy 2004-ről olvastam pár helyen, de a link halott, mondom hátha tud valaki valamiről ami nincs mondjuk drivingitalián, meg műhelybe se stb.
98-as modot találtam amit majd még megnézek az még kb határeset a retroban

miklostamas
nov 23 : 20:58
2012-t találtam a steamen. De azt hiszem ez van alapból is. Nekem teljesen mindegy mivel csak menjünk valamivel.

ZOLI
nov 23 : 20:52
Nem igazàn volt mèg olyan amit ne negativan közelitenèl meg ugyhogy tök mind 1
Tul maximalista vagy XD
Nèzz körül te is aztan megnézzük.

Tomynho
nov 23 : 20:37
no,de mindegy is ez a része úgy is még alakulni fog a dolog...lépjünk tovább más témára. ötletek jöhetnének milyen modokat tudtok még. 99-es assze amit néztünk már itt, de tud valaki 2000 és mondjuk 2008 között modot? Ha igen jöhet bátran a link

Tomynho
nov 23 : 19:58
Magasról teszek arra, hogy mennyire reális, ha 1x az első körben kiesik a mezőny fele. Azért nem fogok tesztelni 2 hétig, hogy utána meg 2 kanyar alatt beleküldjenek a falba, vagy belemenjek. Itt valaki hibázik esélyed nincs kikerülni, ha a mögötted lévő csak egy picikét elméri a féktávot még a bukótérbe, se tudsz kimenni, vagy a fűre vagy hogy mondjam, mert visszapattansz pl sikánnál a pályára onnantól meg kilököd a fél mezőnyt. Balesetveszélyes a pálya, ha úgy tetszik. Én felesleges dologba nem ölöm az időm, tesztelni tesztelem a modot, de ha ezzel megyünk azért nem kockulok rá, hogy utána meg kirakjanak, mert ki fognak ezt próbáld meg 1x megérteni. Am is kevesen vagyunk, kedvem se lenne 3-4 fővel körözgetni megint, mert a pálya miatt kihullik a mezőny bő fele.

miklostamas
nov 23 : 18:58
A pályacsomag 88-as. Akkoriban nem volt szokás használni a kerékvetőket, sőt a pálya szélén sem nagyon mentek mert mindig koszos volt. Nem kellett vágásért vagy szélesítés miatt utólag büntetni senkit,mert a szegélykő büntetett azonnal ( Barichello 1994 pénteki időmérő youtube ). Pontosan ez van ebben a módban és pálya csomagban. A kilencvenes években kezdődött a pályák átépítése a biztonság érdekében, és született egy csomó új olyan unalmas pálya ahol lehet menni keresztbe kasba de kiesni vezetői hiba miatt lehetetlen. Nekem sokkal jobban tetszett az az időszak mint a 2000 utáni.
Tomynho keress belső kamerás felvételeket abból az időszakból és nézd meg hogy mennyivel többet kellett akkor gépészkedni mint mostanában. Valami ilyesmi van ebben a módban is, és ezért nehéz, és ezért tetszik.

ZOLI
nov 23 : 16:18
Jaja illet mert eléggé problémás volt:)
Legalabb egy gonddal kevesebb !

Legújabb látogatók
  • Idoli
    [ 3 nap, 11 óra, 32 perc, 28 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 4 nap, 11 óra, 44 perc, 12 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 4 nap, 12 óra, 21 perc, 14 mp ezelőtt ]
  • Koko
    [ 2 hét, 4 nap, 9 óra, 37 perc, 46 mp ezelőtt ]
  • Lacika77
    [ 2 hét, 6 nap, 13 óra, 13 perc, 59 mp ezelőtt ]
  • ShiftHUN14
    [ 3 hét, 4 nap, 11 óra, 6 perc, 15 mp ezelőtt ]
  • miklostamas
    [ 1 hónap, 3 nap, 18 óra, 41 perc, 10 mp ezelőtt ]
  • mattbrine26
    [ 1 hónap, 2 hét, 5 nap, 15 óra, 10 perc, 7 mp ezelőtt ]
  • Tomynho
    [ 1 hónap, 3 hét, 8 óra, 55 perc, 33 mp ezelőtt ]
  • pityu72
    [ 1 hónap, 3 hét, 4 nap, 12 óra, 43 perc, 11 mp ezelőtt ]
Címsorok

»Hosszú távra tervez a Williams Szirotkinnal
Bár konkrét számot nem árultak el, kiderült, egy évnél hosszabb időre szerződött Szirotkin a William ...
»Stroll már várja a Szirotkinnal közös munkát
A kanadai jó kapcsolatot szeretne ápolni 2018-as, újonnan szerződtetett csapattársával. Nem csoda ez ...
»A Pirellinek is van ötlete a több előzésre
Az F1 gumiszállítója is azon ötletel, hogyan válhatna látványosabbá a sport. Bár az előzések érdekéb ...
»A Mercedes sokat köszönhet Bottasnak
Igaz, a 2017-es szezonban Lewis Hamilton lett a világbajnok, de Toto Wolff elárulta, mi mindenért le ...
»Rahal szerint túlbecsülik Alonso tehetségét
Az IndyCarban versenyző amerikai nem tartja különlegesnek Alonso Indy 500-on való szereplését. Szeri ...
»Kiharcolta a Ferrari különjogát, most el akarja venni
A Ferrari kilépéssel való fenyegetőzése sem riasztja el Jean Todtot, hogy megfossza a márkát egyedi ...
»Ford: Soha nem mondunk nemet az F1-re
Az amerikai gyártó érdeklődéssel figyeli a költségvetési limit fejleményeit – a Formula-1 ugyanis ak ...
»A McLaren a mérce a Renault számára
Mivel 2018-tól már a wokingi alakulat is a francia gyártó motorját fogja használni, ténylegesen össz ...
»Leclerc: Sokat dob a Ferrari-motor a Sauberen
A tavalyi F2-es bajnok idén már az F1-es mezőny tagjaként fog szerepelni az Alfa Romeo Sauber színei ...
»Stirling Moss végleg visszavonul
A motorsport egyik nagy legendája, Sir Stirling Moss úgy döntött, 88 évesen visszavonul a közéleti s ...
»Nem is fizetett az SMP Szirotkinért?
Az SMP Racing alapítója, Borisz Rotenberg szerint nem a pénzügyi háttér, hanem saját tehetsége miatt ...
»Vétójogával is élt a Ferrari a tegnapi ülésen
Tegnap ülésezett az F1 Stratégiai Csoportja, ennek során pedig számos téma terítékre került. Több ae ...
»Toto Wolff reagált a Renault kritikáira
A Mercedes csapatvezetője szerint nagyon egyszerű, hogy miért nem engedték el egyik emberüket a Rena ...
»A Renault tíz év lemaradásban volt
Nem csoda, hogy a két éve visszatért gyári istálló továbbra is a felzárkózás időszakában tart: az F1 ...
»A McLaren nem érzi a nyomást, Vandoorne igen
A belga versenyző épp az ellenkezőjét sugallja, amit a csapat kommunikál. Vandoorne a szimulátorban ...
»Patrese: Az olaszoknál csak a Ferrari érték
A korábban a Formula-1-ben hosszú időt eltöltött olasz versenyző szerint száguldó cirkuszban jelenle ...
»Dumontier: Ne töröljék el a péntekeket
A Liberty Media már eddig is hozott újításokat a száguldó cirkuszba és számos más tervezet is az asz ...
»Mercedes: Jó barátok vagyunk a Ferrarival
Dieter Zetsche állítja, a két rivális élcsapat valójában kiváló kapcsolatot ápol egymással, és célja ...
»Lauda: Hagyják már ezt a fehér vonalas szabályt
Niki Lauda ismételten nemtetszését fejezte ki a pályaszéli határok szabályozása miatt, mert szerinte ...
»Szurkolói csalódottak, Kubica és Rosberg nem
Nico Rosberg az utóbbi időben Robert Kubica menedzsereként is tevékenykedik. Véleménye szerint a len ...
»Ricciardo elhiszi, hogy egyenrangú Verstappennel
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke tett egy olyan megjegyzést – a Max Verstappen köré építend ...
»A McLaren nem aggódik a Renault hibái miatt
A 2017-es évet nem csupán a Honda műszaki hibái jellemezték: a francia gyártó sem lehet büszke a mot ...
»Az Aston Martinnal társulna a Cosworth
Az Aston Martin partnert keres F1-es projektjéhez, a Cosworth pedig kijelentette, szívesen társulna ...
»A paddock fele irigyelhetné Kvjat új munkáját
Egy korábbi orosz F1-es véleménye szerint nem ért még véget Kvjat karrierje. Sőt, úgy hiszi, honfitá ...
»A Ferrarival egy napon érkezik az új Mercedes, nyomukban a McLarennel
December vége óta egyedül a Ferrari autóbemutatójának napját ismertük, három héttel később azonban t ...
»Megkönnyítenék a magas pilóták életét
Könnyen lehet, hogy egy 22 éves szabálytól válik meg az F1. Ma ülésezik a Stratégiai Csoport, és szá ...
»Giovinazzi nem érti, mit keres Kvjat a Ferrari kötelékében
Nemrég jelentette be a Ferrari a hányattatott sorsú Kvjat leigazolását. Akkor úgy fogalmaztak, teszt ...
»Szirotkin erősebb, mint Kubica?
A Williams január tizenhatodikán véglegesítette döntését és hivatalosan is bejelentette, hogy Szerge ...
»A Honda-projekt előrelépés a partnernek
A Toro Rosso sosem vágott volna bele a Hondával való szövetségbe, ha nem bíznának teljes mértékben a ...
»Ekkor mutatja be új autóját a Toro Rosso
Eddig még csak a Ferrariról tudtuk, hogy mikor és hol mutatja be 2018-as versenyautóját hivatalosan. ...
»Rosbergnek Hamilton legyőzése a legjobb befejezés
A 2016-os világbajnok úgy érzi, nem is álmodhatott volna jobbról, minthogy úgy fejezze be versenyzői ...
»Utolsó szezonja lehet az idei Raikkönennek
Kimi Raikkönen 2018-ban még biztosan a Ferrari pilótája lesz, de ismét nagy kérdés lehet az év végén ...
»Már nem hátrány a tapasztalatlanság - Mansell
Olyan könnyen vezethetők a mai F1-es autók, hogy nem lesz problémája a Williams szinte tinédzser pil ...
»A Renault is hozzájárult Szirotkin üléséhez
A Williams bejelentést tett arról, hogy 2018-ban Szergej Szirotkin lesz a második pilótájuk Lance St ...
»Sikeresen beépítette új motorját a McLaren
Két hete volt a wokingiaknak arra, hogy a Hondára szabott autójuk Renault-val is működőképessé váljo ...
»Januári akció a Formula webshopjában
Több akciónk és kedvezményes ajánlatunk is van ebben a hónapban, de csak január 31-ig érvényes - ne ...
»Magnussen: A Haas lehet a következő Force India
A dán látja amerikai munkaadójában azt a lehetőséget, hogy lemásolják a Force India eddigi menetelés ...
»A végleges 2018-as F1-es felállás
A Williams bejelentésével végre helyére került az utolsó bizonytalan építőelem is: íme a 10 csapat é ...
»Védik Szirotkin kiválasztását: Ő a legjobb a Williamsnek
Nem övezte egyöntetű öröm Szergej Szirotkin kinevezését – leszámítva persze Oroszországot –, a verse ...
»A Ferrari tehetsége kétfelé is nézelődik
Tavaly év elején megtanulhattuk Antonio Giovinazzi nevét, amikor Pascal Wehrlein helyett ugrott be a ...


Közzététel dátuma: Sun, 21 Jan 2018 07:07:04 +0100
Részletek
Legújabb fórumüzenetek
  Téma Beküldő Megtekintések Válaszok Utolsó üzenet
Kiemelt Téma Mod 2017 (Szezon 2017) Sebenoli 13960 194 miklostamas
2017 szept 03 v, 19:16 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában FUTAMÉRTÉKELÉS (Szezon 2017) juve60 25010 283 Tomynho
2017 aug 20 v, 22:48 
Kiemelt Téma Jelentkezés (Szezon 2017) Sebenoli 23247 164 zz530d
2017 aug 20 v, 20:41 
Kiemelt Téma Szabályzat (Szezon 2017) SOOR 3089 22 Tomynho
2017 aug 18 p, 22:07 
Kiemelt Téma Versenynaptár 2017 (Szezon 2017) Sebenoli 893 12 Tomynho
2017 aug 18 p, 21:53 
Kiemelt Téma Hiányzás (Szezon 2017) Sebenoli 1293 8 Sebenoli
2017 aug 07 h, 21:25 
Kiemelt Téma Óvás (Szezon 2017) Csabesz 33218 637 mawerick
2017 júl 23 v, 21:34 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában Futamidőpont... (Szezon 2017) mawerick 1985 15 Miki
2017 jún 11 v, 10:10 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában rFactor2 (Szezon 2017) Sebenoli 2939 50 miklostamas
2017 ápr 23 v, 06:58 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában Csapat és csapattárs választás (Szezon 2017) SOOR 9609 109 Sebenoli
2017 ápr 03 h, 21:55 
Témák: 784 | Válaszok: 7392 | Megtekintések: 310866
kedd 29 augusztus 2017
2017 szezon vegeredmény
Kategória: Liga  Írta: SOOR - - 2017 augusztus 29 kedd - 20:41:03

F12017.jpg

A Brazil nagydíj eredményének hivatalossá válásával lezárult a 2017-os szezon.
 Immár a 10. szezon zajlott le, ami azt jelenti, hogy 2008 ősze óta folyamatoan működik a liga. Ez természetesen nem sikerülhet a kitartó pilóták nélkül, akik komolyan vették, és teljesítették a futamokat. Ezúton is köszönjük mindenkinek a részvételt! 

Idén összesen 10 versenyt teljesített a mezőny, több mint 4 hónap telt el az első és az utolsó futam között. 14 pilóta állt rajthoz a szezonban legalább 1 futamon.
 
A versenyeken rajthoz állók száma átlagosan 8,3 "fő" volt, ami azt jelenti, hogy egyelőre a platform váltassal együtt is tovább csökkent ez a tavalyi 9,1-hez képest. Összességében a 2011-es (7,11) szezonban volt ennél ritkább a rajtrács. 
A futamokat befejezők száma szintén csökkent. A tavalyi 6,5 helyett, idén 6,4-re ez a szám. Ennél kisebb csak 2010, 2011-es szezonokban volt. 
A célbaérési mutató 76,74% volt a teljes szezonra vetítve, ez 2015 után a második legjobb arány volt. 

Egyelőre sajnos nem jött össze nagyobb létszám a ligában. A lehetőség továbbra is adott szerver oldalról, így az ősz folyamán tervben van egy bajnokság indítása, de csak abban az esetben, ha az előzőnél nagyobb létszám jön össze.
 
 
A bajnokság eredményéről:
Varga Tamás 
szerezte meg végül a bajnoki címet, így először fordult elő, hogy MX, Petee, és jojo után más is ilyen sikert ért el a ligában. A szezon során megbízhatóan teljesített, egy kivételével minden futamon elindult, és valamennyi alkalommal résztvevője volt a díjátadónak. Összességében tehát szoros csatában, megérdemelten lett bajnok. 

A második helyezést Petee szerezte meg. Már-már szokásosan néhány gyengébb futam, és technikai problémák tarkították a szezon elején a futamai, így végül minimális különbséggel lemaradt az újabb bajnoki elsőségről. Azon kevesek között volt, akik a szezon összes futamán rajthoz álltak.

A harmadik helyezést Sebenoli szerezte meg a bajnokságban. Bár egy periódusban még a bajnoki cím is kilátásban volt, mert szintén stabilan hozta a dobogós helyezéseket, és egy szerencsés győzelmet is aratott, végül az utolsó futam kihagyásával egyértelművé vált, hogy meg kell elégednie ezzel a helyezéssel. Összességében ez volt a realitás számára ebben a szezonban.

A csapatoknál a Ferrari (Varga Tamás, Benkő László) diadalmaskodott, 2. helyezett a Red Bull (Sebenoli, Tücsök), megelőzve a 3. Force India (Petee, Zoli1988)  csapatát.

Érdekesség, hogy a 10 futamon 4 pilóta osztozott a győzelmeken (tavaly szintén):
Varga Tamás (4), Petee (4), miklostamas,Sebenoli (1-1)

Dobógós helyet 6 pilótának sikerült szereznie (tavaly 9 pilótának):
Varga Tamás (9), Sebenoli (8), Petee (7), miklostamas (3), Benkő László (2), Mawerick (1) 

Pole pozíciók tekintetében 4 pilóta osztozott mindössze (tavaly 3 pilóta):
miklostamas (7), Benkő László, Zoli1988, Sebenoli (1-1-1)

Érdekesség, hogy a bajnokság első két helyezett egyetlen alkalommal sem indult élről, mégis a futamok 80% ők nyerték meg.
 
Leggyorsabb versenykört 5 pilótának sikerült idén futnia (tavaly szintén):
miklostamas (4), Petee (3), Benkő László, Varga Tamás, Sebenoli (1-1-1)

Petee, Mawerick és Miki mind a 10 versenyen elindult. A további sorrend ebben a tekintetben: Varga Tamás, Sebenoli (9-9); miklostamas (8), Benkő László (7)

Gratulálunk minden pilótának! 
Köszönjük a részvételt, találkozunk a következő szezonban!

 
Brazil Nagydíj
Kategória: Liga  Írta: SOOR - - 2017 augusztus 29 kedd - 19:23:32

brazil2015.jpg
Óvás nem érkezett be, mindenki betartotta a gumikra vonatkozó szabályokat.
  
Fentiek alapján a hivatalos végeredmény és a bajnokság végeredménye elérhető a Liga/Szezonok/2017 menüben.
 
6 pilóta állt rajthoz futamon, a futam 85%-át 4 versenyző teljesítette.
 
A futamról...

Az első rajtkockát miklostamas szerezte meg, 7. alkalommal indulhatott az élről a ligában, zsinórban pedig immár hatodszor.

A versenyt később Petee nyerte meg, ez volt az 37. győzelme a ligában. Az AS Racingben rendezett 10 Brazil futamból ez volt az 5. amit neki sikerült megnyernie. A leggyorsabb kör is az ő nevéhez fűzödött a futam során, ez a 31. ilyen alkalom volt számára.

Varga Tamás szerezte meg a 2. helyet, amivel begyűjtötte 10. dobogós helyezését a ligában. Ezzel a 15. helyen áll az örökranglistán. Ezen a pályán ez az első dobogója, azonban ez a bajnokságban a győzelmet jelentette számára. 

A harmadik dobogós helyet Mawerick könyvelhette el. Neki ez a 9. dobogós helyezése volt a ligában. Interlagosban pedig első alkalommal ért el dobogós helyezést zsinórban.

 
 Köszönjük a részvételt, és gratulálunk mindenkinek!
 
vasárnap 13 augusztus 2017
Liga információk
Kategória: Liga  Írta: Sebenoli - - 2017 augusztus 13 vasárnap - 20:20:02

 
Liveracers.jpg

A Liveracers adta kereteken belül immár elérhető a bajnokságunk, az eseményeket beírtam. Ha beregisztráltok akkor láthatóvá válik egy helyen minden. Eredmények, versenynaptár, bajnokság, hotlaps, stb.. Amint lesz rá időtök csináljátok meg légy szíves, mert szerintem jópofa, és hasznos lehet, ha mindenki használja.


Regisztráció után ITT tudtok a bajnoksághoz csatlakozni, illetve a csapatotokat is létre tudjátok hozni, ha csapattársak csatlakoznak ugyanabba a csapatba, akkor minden látható lesz. A bajnokság lapján láthatjátok a már lefutott versenyeket is, illetve a következő eseményekre tudjátok jelezni a részvételi szándékot.

Elméletileg néhány kattintással elintézhető a dolog, de ha kérdés van, szívesen segítek!
 
szerda 29 március 2017
Szabályzat
Kategória: Liga  Írta: Sebenoli - - 2017 március 29 szerda - 22:12:14

A szabályzat frissült, elérhető a Liga/Szabályzat menüpontban. Ha valaki nem tudja megnyitni, vagy bármi hozzászólása van, jelezze itt!
 

Gumiszabály kiemelve:

A versenyen a rajtrácsra ugyanazzal a gumikeverékkel kell felállni, amivel a leggyorsabb körét futotta az adott pilóta.
Ez a szabály nem érvényes, ha az időmérőt az időjárás miatt nem a száraz pályás gumikkal kell teljesíteni, vagy a versenyt nem azokkal kell megkezdeni.

A versenyen kötelező legalább két különböző keverékű gumit használni, olyan módon, hogy az adott futamra előírt két gumikeverék közül az egyik típus legyen fent az autón legalább egy körön keresztül.
Ez a szabály érvényét veszti az adott versenyzőnél, ha a verseny ideje alatt bármikor esik az eső, és emiatt a vizes keverékek egyikét használja.
 
 
Kérek mindenkit, hogy tanulmányozza át!
Az együttműködést köszönöm!


 
vasárnap 19 március 2017
Bajnokság 2017
Kategória: Liga  Írta: Sebenoli - - 2017 március 19 vasárnap - 20:34:41

logo200.gifFelkerült a szerverre a bajnokságban használatos mod, és a szerver beállításai is a szabályzat szerint megtörténtek. VLSui használatával szinkronizálható minden fájl ugyanúgy, ahogy az eddigiek is.

A tervezett versenynaptárat a Liga/Versenynaptármenüben láthatjátok. A pályák alapvetően az RFT 2013 pályacsomagjából kerülnek majd ki, ettől a pályacsomagtól csak a hibás/nem kompatibilis/hiányzó pályáknál fogunk eltérni. 
  
A futamok előre láthatólag az adott vasárnap este 20:00 órai kezdéssel lesznek megrendezve. Kivétel lehet ez alól, ha ütközik az F1 közvetítéssel.

 A szabályzat frissült, kérünk mindenkit, hogy olvassa át és ennek szellemében vegyen részt az eseményeken!

Kérünk mindenkit, aki szándékozik részt venni a bajnokságban, jelezze a fórum jelentkezés témában!
Abban az esetben, ha nem lesz legalább 12 fő fix nevező, úgy a bajnokság nem indul el a tervezett időpontban.
 
Oldal:  [1] 2 3 ... 21 22 23

Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 4
Tagok: 0
Ezen a lapon: 4
Tagok: 206, legújabb: Norbi