AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



Cs.István
szept 19 : 23:40
Sziasztok!
Amint olvasom a felírásokat sok a kérdőjel a fix setupot illetően.
Aki szeretné kipróbálni a módot és saját maga meg győződni erről regisztráció után megteheti.
Igaz, hogy már nincs hely a versenyekre, de csatlakozni tud a vls progival a szerverre.
Csütörtökön és Vasárnap a tesztfutamokra is szeretettel várjuk, aki jönne.
Biztos ,hogy nem zavarna senkit, ha nem csak kettő
Ferrári vagy Merci döngetne a pályán, ha nem 4-5.
Ez csak példa volt bármelyik autóba be ülhet.

Illetve az is biztos, hogy a létszám 2-3 verseny után
változik, majd és lesznek üres helyek.
Hívhattok engem is meg Imibát is segítünk.

Idoli
szept 19 : 19:50
Szia Peti! Hiányzik már a kormány

Petee
szept 18 : 21:45
Hééjj Laci üdv újra itt

mawerick
szept 18 : 20:26
Szívesen látlak akár a csapatban is!

Idoli
szept 18 : 16:39
Ha Mawericknek tetsik a mód akkor én is jövök

mawerick
szept 17 : 11:07
Nekem tetszik ez a mód sokkal jobban vezethetőb, mint az előző!

Tomynho
szept 16 : 08:50
Héten sztem megnézem én is. Mondjuk nemtom min lehet állítani, de a fix sett pl egyik alapproblémája, hogy off help vagy help, nem mindegy. Kormányszög, fékek, esetenként szárnyak. És ezek még tényleg a legalapvetőbb dolgok. Mivel nem vagyunk profik, mint a valódi f1-es pilóták durva különbségek vannak vezetési stílusban, sokszor már a vezérlőből adódóan is. Ami setuppal jól testre szabható, de ha fix akkor könnyen lehet, hogy valakinek borzalom lesz az egész, nem az, hogy gyors vagy nem gyors, hanem rettentően instabil. Mondjuk féktávon. És az már bőven elég, hogy elszarjon egy szoros izgalmasnak ígérkező csatát is. De megnézem azt majd meglátjuk mi lesz. Elsősorban engem is a magas létszám érdekelne most már, de úgy tűnk sajna A ligában se lesz túl nagy a mezőny

Sebenoli
szept 16 : 08:29
Papíron nincs Peti, de szerintem akad majd. 2-3-4 hely. Beszélj Pistivel vagy Imivel.
Igen én most ott help nélkül megyek, érzem, hogy ez kicsit hátrány, de nem bosszantom magam rajta, megpróbálom élvezni a vezetést, és a versenyzést, így is van benne azért kihívás. Most úgy annyira nem érdekel, hogy hányadik leszek mondjuk. De tényleg jó lenne egy nagyobb , remélem hogy akár komplett 20 fős mezőnyben autózni.

Tomynho
szept 15 : 23:05
Ezt értem Zoli.
De adott egy rf2, ami valljuk be a legnehezebb autós szimulátorok egyike. Aki ezt választja nyilván nem azért, mert Codemasterszt akar, vagy hogy mondjam, érdekelné a realitás közeli versenyzés, hogy milyen amikor mindenre figyelni kell.
Aki már próbált setupolni tudja, hogy minden számít, hol többet hol kevesebbet, de sokat számít. Az alapsett általában arra jó, hogy a boxból kigyere
Ha helpek is vannak engedve azok vannak előnyben, akik használják. Persze egy rém egyszerű modnál ez nincs így, de eléggé behatárolja a dolgokat. Az, hogy izgalmas meg minden az oké, a modot kipróbálom, mert 1-2 dolgot úgy olvastam lehet állítani azért, de így elsőre sok reményt nem fűzök hozzá. Pedig jó lenne már egy normális létszámú liga.

Petee
szept 15 : 18:32
Én úgy láttam hogy már nincs hely a ligában vagy igen?

ZOLI
szept 15 : 18:08
Mert szorosabb es izgalmassab versenyek vannak!
Nem húz el senki 10-12vagy több mp-re .
Meghát ez a politika ott amit ha elfogad az ember indul ha nem akkor nem.
Minden esetre csatlakozz egy tesztfutam/futam időre aztan le tudod vonni jobban a számodra kérdéses dolgokat.
Hátha.
De én mar azt jobnak látom hogy ott tenyleg szívből megy mindenki es kitartóak .
Szerintem per pill 13-14 fő bisztosan lesz.
Ha csatlakozol akkor még több
Engem valahol mindig is izgatott az hogy azonos feltételek mellet mérjem össze a tudasomat valakivel.
Emlexem mikor gyerek voltam es mentem mások ellen a 4000 Ft -os bicoval
Tiszta sor volt hogy nem tudtam ugy menni vele mint aki 85.000ert vett ösztelos bicot.(csak ilyen példa szerüen)

Tomynho
szept 15 : 10:00
Nem fikázásból mondom, félre ne érts, csak úgy általánosságban nem értem hogy jön ez ki.
Van egy csomó autós játék, ami könnyű, arcad, vagy olyasmi, tesztelni se kell rá sokat, meg ilyenek. Ők azonban egy nehéz szimulátort választottak. Próbálni mondjuk nem próbáltam, de Assetto Corsa lényegesen könnyebb azt mondják. De teszem azt rf1 is tökéletes erre a célra, nem tudom mi foghatta meg őket rf2-ben, ha úgy se setupolnak meg ilyesmi. Az egésznek a lényege van így megölve sztem.

Sebenoli
szept 15 : 07:18
Igen fix a setup és vannak segítségek. Nyilván ezt el kell fogadnia annak aki ott szeretne menni. Mivel ott most papíron összejött a mezőny, így elindítják a bajnokságot.
Ha valakit érdekel, ott van a partnerek között a legfelső link. Biczó Imit, és Csóka Pistit lehet keresni.

Tomynho
szept 14 : 22:53
Akkor valamit ki kell találni. Mi oda, ők ide nemtom, de annak igazából sok értelme nincs, hogy 2 hetet szórakozunk, aztán futamon meg leszünk 5-6 fővel.
A legutóbbi szezon is úgy kezdődött, hogy már kezdett szép lenni a létszám, ráadásul az a mod lett, amit a többség akart, még is sokan szartak bele és nem jöttek. Ezért volt értelme szavazzanak.
17 oldboys ligában meg emlékeim szerint nem lehet setupolni semmit. Úgy meg elég gáz sztem, minek váltottak akkor rf2-re, ha olyan nehéz?! Sose értettem ezt.

Sebenoli
szept 14 : 06:48
OW Formula 2017 Turbo 1.5 a neve, hirtelen nem is találom önmagában. Hasonló a N.A féle modokhoz a fizikája elsőre.

Tomynho
szept 13 : 23:14
Ott milyen mod van?!

Sebenoli
szept 13 : 22:48
Egyelőre hagyom, ha mást nem a fizikát meg lehet nézni, de ja valóban nem egy szépség, finoman szólva.
Illetve most nem látom, hogy mikor jöhetne össze egy nagyobb létszám, mert beindul/indult néhány hasonló liga, nagyon új arcok meg nincsenek. Így lehet, hogy egy darabig csak tesztelés lesz itt. Most így látom. Én is inkább elmegyek versenyezni a a 17 Oldboys ligába, itt úgy gondolom most nem jönne össze talán még a tavalyi létszám sem. Azért meg nem biztos hogy megéri egyelőre. Persze a szerver itt van, szóval bármi lehet még.

Tomynho
szept 13 : 20:56
Ott van az az QW 2017 1.4 vagy melyik, inkább azt kellene megnézni, vagy maradjon ami ez előtt volt, azokban legalább szépek a kocsik.

Tomynho
szept 13 : 20:55
Áááá ezt sztem ne. Fizikailag nincs gondom vele, de az autó. Mintha 1 random gp2-es autóra raknánk f1-es festéseket. Olyan csúnya a modell, mint a fene. Ferrarinak nem tudom mi tartja helyén az orrkúpját, de a pilóta kiesik rajta egy keményebb féktávon sztem, akkora hézag van. Ettől szebb illesztéseket csináltam, mikor életemben először alakítottam modelleken XD

Sebenoli
szept 12 : 18:54
Késő este felrakok egy másik modot kipróbálásra.

Sebenoli
szept 03 : 18:42
Szia Mawe! Próbáld meg hogy távolabb viszed a szárnyakat egymástól. Nekem most 40-el több a hátsó mint az első, és ez sokat javított a túlkormányzottság helyzetén. Persze kinek mi, de így jobbnak érzem.

mawerick
szept 03 : 09:07
Sziasztok!
Nem tud valaki egy olyan beállítást, ami viszonylag gyors és tapadás is van hátul, mert amit eddig próbáltam mindegyik ugyan azt az eredményt hozta.
A kocsi hátulja csúszkál kanyarkijáratoknál nem lehet normálisan kigyorsítani mert a kocsi a kanyar vételeknél hamar fordulna egyszerűen nem lehet íven tartani . A hátulja mindig kitör. Küzdök vele mint disznó a jégen.

Tomynho
szept 01 : 21:30
Feltehetően a fiktív kocsik, csapatok festései másak, jobban terhelhetik a géped. Mivel régen voltak lagg vagy akadás gondjaid lehet valami ilyesmi okból kifolyólag ezért lehetett vele gond...de persze csak találgatás.
Ami a modot illeti én valahogy a hangokkal nem igen tudok megbékélni. Olivér kirakta fórumba (Mod 2017) az OW F1 2017 1.4 linkjét ajánlott azt is megnézni. Alapjaiban a legutóbb használt 2016-os modra hajaz, legrosszabb esetben is tudunk majd mivel menni. Ebben a modban talán az irányítás ami nehézkesebb, jó, hogy újra meg kell találni a stabillitást, nem rossz mod ez sem sztem. Van már másik verzió is, ez az 1.4-es, de van 2.0 és 2.1 is, viszont azzal elég körbetalálni...valahol valami sztem nagyon nem stimmel ott. Tojásokon lépkedve is pörög ha kell ha nem, ezért is tartottam jobbnak inkább ezt megnézni.

miklostamas
szept 01 : 20:54
A rendes kocsival okés.
Ez elég jó kis mód lenne, eléggé nehéznek tűnik így elsőre, a drs is jobb az előzőnél meg a vezethetőség is.

Sebenoli
szept 01 : 19:49
A rendes kocsikat is próbáltad? Vannak benne fiktív csapatok. Egy pillanatra ránéztem a Live-ra mintha azzal lettél volna fent.

Legújabb látogatók
  • dragoka1
    [ 2 nap, 15 óra, 16 perc, 8 mp ezelőtt ]
  • Cs.István
    [ 3 nap, 13 óra, 9 perc, 1 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 3 nap, 15 óra, 31 perc, 57 mp ezelőtt ]
  • Idoli
    [ 3 nap, 15 óra, 45 perc, 28 mp ezelőtt ]
  • Tomynho
    [ 4 nap, 1 óra, 24 perc, 55 mp ezelőtt ]
  • Petee
    [ 4 nap, 15 óra, 3 perc, 55 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 4 nap, 16 óra, 23 perc, 44 mp ezelőtt ]
  • mattbrine26
    [ 5 nap, 19 óra, 40 perc, 53 mp ezelőtt ]
  • ZOLI
    [ 1 hét, 5 óra, 18 perc, 55 mp ezelőtt ]
  • pityu72
    [ 1 hét, 4 nap, 17 óra, 22 perc, 25 mp ezelőtt ]
Címsorok

»Három jelöltje maradt a Williamsnek
Lance Stroll helye biztos a csapatnál 2018-ra is, a grove-i F1-es alakulat második ülése azonban jel ...
»Elveszett a motorhang az F1-ből
Amikor 2014-ben a turbó-hibrid erőforrások beköszöntöttek a Formula-1-ben, a rajongók kiakadtak a gy ...
»„A McLaren-Renault házasság az F1-nek is jó”
Stoffel Vandoorne sajnálja, hogy a Hondával való kapcsolat nem a várakozásoknak megfelelően alakult, ...
»Kvjat sokat köszönhet az orosz piacnak
Danyiil Kvjat versenyképességét sokan megkérdőjelezik a Formula-1-ben, különösen idei hihetetlen gye ...
»Egy sikeres csapat is lehet veszteséges
A Formula-1 az utóbbi évtizedekben nagyon drága sporttá vált. Így lehetséges, hogy több, mint 11 mil ...
»Jöhetnek a japánok a Toro Rossóhoz
A Honda faenzai szerepvállalásával megnőtt az esélye annak, hogy a csapat a japánok egyik kegyeltjét ...
»Hamilton: Jó ismerni Vettel gyenge pontjait
A világbajnoki pontverseny éllovasa még nem hibázott az idei szezon során, ellenben ferraris rivális ...
»Ilyen még nem volt: Kipufogó-mikrofonok jöhetnek az F1-be
Az autók hanghatása a V6-os éra kezdete óta a sportág rákfenéjének számít, de már folyamatban van eg ...
»Verstappen ugyanarra számít Malajziában is
Max Verstappen részese volt a szingapúri rajtbalesetnek, ami miatt a teljes hétvégi munkája kárba ve ...
»Már 2018-ban dobogóra tör a McLaren-Renault
Az F1 történetének második legsikeresebb istállója mindig is meg volt győződve róla, hogy autója fel ...
»Ricciardo: Verstappent nehezebb megverni, mint Vettelt
Daniel Ricciardo elismerte, hogy most van eddig a legnehezebb dolga aktuális csapattársával szemben ...
»Sainz még nem tudja, hol fog versenyezni Malajziában
A spanyol F1-es versenyző hivatalosan a 2018-as szezontól áll a Renault kötelékébe, ám azt sem zárta ...
»Hamilton egyre kevésbé akar visszavonulni
Lewis Hamilton már a tizenegyedik szezonját tapossa a Formula-1-ben, ezen idő alatt az egyik legsike ...
»Ezentúl büntetik a trükkös felállást a rajtrácsra
Nem lóghatnak ki jövőre az autók a rajtkockából úgy, mint Vettel Ferrarija a Kínai Nagydíjon: szigor ...
»Klasszikus F1-es futamokat nézhetünk online, legálisan
Újabb remek lépés a sportág úk vezetőitől: a rajongók szavazással dönthetik el, melyik korábbi Malaj ...
»A McLaren két dolgot ajánlott a Hondának a szakítás előtt
A wokingi alakult még a legnehezebb periódusokban is megpróbált kiutat találni, ám az események nem ...
»Alonso is benne volt Sainz váltásában
Carlos Sainz eddigi pályafutására nagy hatással volt Fernando Alonso, de azt kevesen tudják, hogy év ...
»Verstappent dicséri az "előzések bajnoka"
John Watson szerint nem létezik olyan hely, ahol ne lehetne előzni, azt is elárulta, hogy ő hogyan k ...
»A csapatok csalódtak az F1 új tulajdonosában
A sportág többségi tulajdonjogait az elmúlt egy év alatt megszerző, az F1 képét pedig számtalan hely ...
»Jövőre akár még több rajtbüntetés is jöhet
Az ideitől is szorosabbra kell majd húzni az övet a csapatoknak, már ami a motorokat illeti. A terve ...
»„Nyomás alatt a profik is lehetnek idióták”
Sokan sokféleképpen magyarázták már Sebastian Vettel érthetetlenül kockázatos manőverét a Szingapúri ...
»A Motorsport Világtanács döntései 2018-ról
A csütörtökön összeülő WMSC számos F1-re vonatkozó döntést hozott: kiderültek a halo töréstesztjének ...
»Berger: Miért akar kiszállni a Red Bull?
Az osztrák expilóta nem érti, hogy honfitársa, a Red Bull első embere, Dietrich Mateschitz miért gon ...
»Mercedes: Hamilton már csak elveszítheti
A Mercedesnél úgy vélik, ha minden a tervek szerint alakul, akkor Lewis Hamiltont önerőből már nem l ...
»A földrengés ellenére is lesz Mexikói Nagydíj
A természeti katasztrófa hatására felmerült, hogy a mexikóvárosi verseny elmaradhat október végén: a ...
»Csapaton kívül is hisznek még Vettelben
Egyértelmű, hogy a Ferrari nem adja fel és a végsőkig harcolni fog a világbajnoki győzelemért és his ...
»A McLaren hasznára fog válni a Renault-nak
A McLaren nemrég megerősítette, hogy 2018-tól használt erőforrásuk minden elemében meg fog egyezni a ...
»A Renault-nak egyszer el kell hagynia a Red Bullt
A francia F1-es istálló ügyvezető igazgatója szerint előbb vagy utóbb el fog jönni az az idő, amikor ...
»Az elején elment a McLaren-Honda kapcsolat
Eric Boullier szerint a McLaren-Honda három éves viszonya után a wokingi istállónak szinte az alapok ...
»Villeneuve: A Toro Rosso hatalmas bakot lőtt a Hondával
A szingapúri hétvége több nagy volumenű eseménye közé tartozott a Toro Rosso bejelentése: a faenzaia ...
»A McLaren tisztázta, szóba kerültek-e a Ferrari-motorok
Bár a Mercedes volt az elsődleges vágyuk, a wokingi F1-es alakulat a Renault-nál kötött ki - hetekke ...
»Massa: Rosszul döntöttem
Néha a legrutinosabb pilóták is képesek rossz döntést hozni, ha nincs elég idejük meggondolni. Felip ...
»A Renault a legjobb úton jár
A tavalyi év egyik negatív meglepetése volt, hogy a visszatérő gyári Renault istálló a sereghajtók k ...
»Ezért csak kölcsönbe mehet Sainz a Renault-hoz
Régi vágya teljesült a spanyol F1-es pilótának, hiszen jövőre már gyári alakulat autójában tekerheti ...
»Raikkönen: Még semmi sem dőlt el
Kimi Raikkönen biztos benne, hogy rosszul mérik fel a Ferrari erősségét és még bőven visszahozhatják ...
»Brawn: Vettel még mindig nyerhet!
Sebastian Vettel és a Ferrari világbajnoki esélyei egyszer sem voltak olyan rosszak idén, mint a Szi ...
»A Ferrari döntött Vettel motorjáról
Az F1-es Szingapúri Nagydíjat követően fennállt a veszélye, hogy Sebastian Vettel erőforrása megsérü ...
»Komoly kritika az F1-nek: Ez így már nem is sport
Amit az előző évtizedben még rendületlenül hajszolt a Formula-1, az ma veszélybe sodorhatja az egész ...
»Lezajlott a kárfelmérés a földrengés sújtotta mexikói pályán
A világ szörnyülködve figyeli a Mexikóból érkező híreket, miután kedden földrengés végzett nagy pusz ...
»Hibátlan, tökös verseny a Haastól - Steiner
Az amerikai istálló csapatfőnöke összegezte a kimerítően alakult szingapúri versenyhétvégéjüket, mel ...


Közzététel dátuma: Sat, 23 Sep 2017 12:46:27 +0200
Részletek
Legújabb fórumüzenetek
  Téma Beküldő Megtekintések Válaszok Utolsó üzenet
Kiemelt Téma Mod 2017 (Szezon 2017) Sebenoli 11134 194 miklostamas
2017 szept 03 v, 19:16 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában FUTAMÉRTÉKELÉS (Szezon 2017) juve60 20955 283 Tomynho
2017 aug 20 v, 22:48 
Kiemelt Téma Jelentkezés (Szezon 2017) Sebenoli 20827 164 zz530d
2017 aug 20 v, 20:41 
Kiemelt Téma Szabályzat (Szezon 2017) SOOR 2508 22 Tomynho
2017 aug 18 p, 22:07 
Kiemelt Téma Versenynaptár 2017 (Szezon 2017) Sebenoli 614 12 Tomynho
2017 aug 18 p, 21:53 
Kiemelt Téma Hiányzás (Szezon 2017) Sebenoli 958 8 Sebenoli
2017 aug 07 h, 21:25 
Kiemelt Téma Óvás (Szezon 2017) Csabesz 28776 637 mawerick
2017 júl 23 v, 21:34 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában Futamidőpont... (Szezon 2017) mawerick 1569 15 Miki
2017 jún 11 v, 10:10 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában rFactor2 (Szezon 2017) Sebenoli 2011 50 miklostamas
2017 ápr 23 v, 06:58 
Nincs új üzenet a Népszerű Témában Csapat és csapattárs választás (Szezon 2017) SOOR 7986 109 Sebenoli
2017 ápr 03 h, 21:55 
Témák: 774 | Válaszok: 7392 | Megtekintések: 284997
kedd 29 augusztus 2017
2017 szezon vegeredmény
Kategória: Liga  Írta: SOOR - - 2017 augusztus 29 kedd - 20:41:03

F12017.jpg

A Brazil nagydíj eredményének hivatalossá válásával lezárult a 2017-os szezon.
 Immár a 10. szezon zajlott le, ami azt jelenti, hogy 2008 ősze óta folyamatoan működik a liga. Ez természetesen nem sikerülhet a kitartó pilóták nélkül, akik komolyan vették, és teljesítették a futamokat. Ezúton is köszönjük mindenkinek a részvételt! 

Idén összesen 10 versenyt teljesített a mezőny, több mint 4 hónap telt el az első és az utolsó futam között. 14 pilóta állt rajthoz a szezonban legalább 1 futamon.
 
A versenyeken rajthoz állók száma átlagosan 8,3 "fő" volt, ami azt jelenti, hogy egyelőre a platform váltassal együtt is tovább csökkent ez a tavalyi 9,1-hez képest. Összességében a 2011-es (7,11) szezonban volt ennél ritkább a rajtrács. 
A futamokat befejezők száma szintén csökkent. A tavalyi 6,5 helyett, idén 6,4-re ez a szám. Ennél kisebb csak 2010, 2011-es szezonokban volt. 
A célbaérési mutató 76,74% volt a teljes szezonra vetítve, ez 2015 után a második legjobb arány volt. 

Egyelőre sajnos nem jött össze nagyobb létszám a ligában. A lehetőség továbbra is adott szerver oldalról, így az ősz folyamán tervben van egy bajnokság indítása, de csak abban az esetben, ha az előzőnél nagyobb létszám jön össze.
 
 
A bajnokság eredményéről:
Varga Tamás 
szerezte meg végül a bajnoki címet, így először fordult elő, hogy MX, Petee, és jojo után más is ilyen sikert ért el a ligában. A szezon során megbízhatóan teljesített, egy kivételével minden futamon elindult, és valamennyi alkalommal résztvevője volt a díjátadónak. Összességében tehát szoros csatában, megérdemelten lett bajnok. 

A második helyezést Petee szerezte meg. Már-már szokásosan néhány gyengébb futam, és technikai problémák tarkították a szezon elején a futamai, így végül minimális különbséggel lemaradt az újabb bajnoki elsőségről. Azon kevesek között volt, akik a szezon összes futamán rajthoz álltak.

A harmadik helyezést Sebenoli szerezte meg a bajnokságban. Bár egy periódusban még a bajnoki cím is kilátásban volt, mert szintén stabilan hozta a dobogós helyezéseket, és egy szerencsés győzelmet is aratott, végül az utolsó futam kihagyásával egyértelművé vált, hogy meg kell elégednie ezzel a helyezéssel. Összességében ez volt a realitás számára ebben a szezonban.

A csapatoknál a Ferrari (Varga Tamás, Benkő László) diadalmaskodott, 2. helyezett a Red Bull (Sebenoli, Tücsök), megelőzve a 3. Force India (Petee, Zoli1988)  csapatát.

Érdekesség, hogy a 10 futamon 4 pilóta osztozott a győzelmeken (tavaly szintén):
Varga Tamás (4), Petee (4), miklostamas,Sebenoli (1-1)

Dobógós helyet 6 pilótának sikerült szereznie (tavaly 9 pilótának):
Varga Tamás (9), Sebenoli (8), Petee (7), miklostamas (3), Benkő László (2), Mawerick (1) 

Pole pozíciók tekintetében 4 pilóta osztozott mindössze (tavaly 3 pilóta):
miklostamas (7), Benkő László, Zoli1988, Sebenoli (1-1-1)

Érdekesség, hogy a bajnokság első két helyezett egyetlen alkalommal sem indult élről, mégis a futamok 80% ők nyerték meg.
 
Leggyorsabb versenykört 5 pilótának sikerült idén futnia (tavaly szintén):
miklostamas (4), Petee (3), Benkő László, Varga Tamás, Sebenoli (1-1-1)

Petee, Mawerick és Miki mind a 10 versenyen elindult. A további sorrend ebben a tekintetben: Varga Tamás, Sebenoli (9-9); miklostamas (8), Benkő László (7)

Gratulálunk minden pilótának! 
Köszönjük a részvételt, találkozunk a következő szezonban!

 
Brazil Nagydíj
Kategória: Liga  Írta: SOOR - - 2017 augusztus 29 kedd - 19:23:32

brazil2015.jpg
Óvás nem érkezett be, mindenki betartotta a gumikra vonatkozó szabályokat.
  
Fentiek alapján a hivatalos végeredmény és a bajnokság végeredménye elérhető a Liga/Szezonok/2017 menüben.
 
6 pilóta állt rajthoz futamon, a futam 85%-át 4 versenyző teljesítette.
 
A futamról...

Az első rajtkockát miklostamas szerezte meg, 7. alkalommal indulhatott az élről a ligában, zsinórban pedig immár hatodszor.

A versenyt később Petee nyerte meg, ez volt az 37. győzelme a ligában. Az AS Racingben rendezett 10 Brazil futamból ez volt az 5. amit neki sikerült megnyernie. A leggyorsabb kör is az ő nevéhez fűzödött a futam során, ez a 31. ilyen alkalom volt számára.

Varga Tamás szerezte meg a 2. helyet, amivel begyűjtötte 10. dobogós helyezését a ligában. Ezzel a 15. helyen áll az örökranglistán. Ezen a pályán ez az első dobogója, azonban ez a bajnokságban a győzelmet jelentette számára. 

A harmadik dobogós helyet Mawerick könyvelhette el. Neki ez a 9. dobogós helyezése volt a ligában. Interlagosban pedig első alkalommal ért el dobogós helyezést zsinórban.

 
 Köszönjük a részvételt, és gratulálunk mindenkinek!
 
vasárnap 13 augusztus 2017
Liga információk
Kategória: Liga  Írta: Sebenoli - - 2017 augusztus 13 vasárnap - 20:20:02

 
Liveracers.jpg

A Liveracers adta kereteken belül immár elérhető a bajnokságunk, az eseményeket beírtam. Ha beregisztráltok akkor láthatóvá válik egy helyen minden. Eredmények, versenynaptár, bajnokság, hotlaps, stb.. Amint lesz rá időtök csináljátok meg légy szíves, mert szerintem jópofa, és hasznos lehet, ha mindenki használja.


Regisztráció után ITT tudtok a bajnoksághoz csatlakozni, illetve a csapatotokat is létre tudjátok hozni, ha csapattársak csatlakoznak ugyanabba a csapatba, akkor minden látható lesz. A bajnokság lapján láthatjátok a már lefutott versenyeket is, illetve a következő eseményekre tudjátok jelezni a részvételi szándékot.

Elméletileg néhány kattintással elintézhető a dolog, de ha kérdés van, szívesen segítek!
 
szerda 29 március 2017
Szabályzat
Kategória: Liga  Írta: Sebenoli - - 2017 március 29 szerda - 22:12:14

A szabályzat frissült, elérhető a Liga/Szabályzat menüpontban. Ha valaki nem tudja megnyitni, vagy bármi hozzászólása van, jelezze itt!
 

Gumiszabály kiemelve:

A versenyen a rajtrácsra ugyanazzal a gumikeverékkel kell felállni, amivel a leggyorsabb körét futotta az adott pilóta.
Ez a szabály nem érvényes, ha az időmérőt az időjárás miatt nem a száraz pályás gumikkal kell teljesíteni, vagy a versenyt nem azokkal kell megkezdeni.

A versenyen kötelező legalább két különböző keverékű gumit használni, olyan módon, hogy az adott futamra előírt két gumikeverék közül az egyik típus legyen fent az autón legalább egy körön keresztül.
Ez a szabály érvényét veszti az adott versenyzőnél, ha a verseny ideje alatt bármikor esik az eső, és emiatt a vizes keverékek egyikét használja.
 
 
Kérek mindenkit, hogy tanulmányozza át!
Az együttműködést köszönöm!


 
vasárnap 19 március 2017
Bajnokság 2017
Kategória: Liga  Írta: Sebenoli - - 2017 március 19 vasárnap - 20:34:41

logo200.gifFelkerült a szerverre a bajnokságban használatos mod, és a szerver beállításai is a szabályzat szerint megtörténtek. VLSui használatával szinkronizálható minden fájl ugyanúgy, ahogy az eddigiek is.

A tervezett versenynaptárat a Liga/Versenynaptármenüben láthatjátok. A pályák alapvetően az RFT 2013 pályacsomagjából kerülnek majd ki, ettől a pályacsomagtól csak a hibás/nem kompatibilis/hiányzó pályáknál fogunk eltérni. 
  
A futamok előre láthatólag az adott vasárnap este 20:00 órai kezdéssel lesznek megrendezve. Kivétel lehet ez alól, ha ütközik az F1 közvetítéssel.

 A szabályzat frissült, kérünk mindenkit, hogy olvassa át és ennek szellemében vegyen részt az eseményeken!

Kérünk mindenkit, aki szándékozik részt venni a bajnokságban, jelezze a fórum jelentkezés témában!
Abban az esetben, ha nem lesz legalább 12 fő fix nevező, úgy a bajnokság nem indul el a tervezett időpontban.
 
Oldal:  [1] 2 3 ... 21 22 23

Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 4
Tagok: 0
Ezen a lapon: 3
Tagok: 205, legújabb: mattbrine26