AS RacingAS Racing Online F1 Liga
Üdvözlet
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj



mawerick
nov 30 : 16:08
Köszönöm meg próbálom.

Tomynho
nov 29 : 22:03
Őszintén szólva elég gyerek voltam még mikor ezek az autók hasítottak, de sztem ezek nem úgy váltottak, ahogy mi megszoktuk a mai autókkal. Ebből adódhat a problémád, nálam is ez volt eleinte. Régen nem volt össze vissza váltogatás kanyarodás közben, sztem megfékezték a kocsit pl 5.-6. fokozatban, majd kigyorsításon rakták be abba a sebességbe amibe kell. Kb, mintha H váltóval mennél. Ott sem zongorázod le 6.-tól 2.-ba mondjuk, hanem fékezel, közben kinyomod a kuplungot és berakod 2.-ba mondjuk vagy tempósabb kanyarnál 3.-ba. Nem tudom pontosan elmagyarázni, de valahogy így sikerült megoldanom a stabilitási problémákat vezetési stílussal, hátha segít valamit.

mawerick
nov 26 : 12:27
Állandóan blokkol a fék a motor a kanyarkijáratnál alig akar felpörögni .

mawerick
nov 26 : 12:25
Hát ez nagyon vezethetetlen számomra!

mawerick
nov 25 : 15:38
Hát szerintem ez a mód vezethetetlen, bárhogy állítom a féket rugót a kocsi hátulja fékezésnél mindig kitör ez egy újjabb vezethetetlen mód.

mawerick
nov 25 : 15:11
Porbléma meg oldva!!!!!

mawerick
nov 25 : 12:19
Ja és az imolai pálya is hiányzik !

mawerick
nov 25 : 12:14
Sziasztok gáz van nem tudok belépni a szerverre mert nem tölti be a pályákat és a versenyzőket sem, ilyenkor mi van.
Ki próbáltam single ben a módot nincs motorhang segítsetek előre is kössz!

Tomynho
nov 23 : 22:57
találtam valami 2002-es modot, persze a link az döglött, de lehetséges az, hogy CH-ból konvertáltak át rf2-be?! Ez komoly?! Itt tartunk?! Ami videót láttam a 2004-es williamsról stb hát egy okádék, főleg a gumi. Úgy néz ki, mintha kartonpapírból csinálnék egy modellt és azt tologatnám
Semmi formája nincs, kockagumi. Legalább is belülről nézve. Kiábrándító, hogy CH-ból kell egy RF2-be konvertálgatni, mikor kb minden évad van rf1-re. Ezen kívül van egy valóban igényes 2004-es ferrari AC-ból átrakva, de ammeg egyrészt csak 1 kocsi, másrészt pedig beta, és úgy nézem fizetős. Viszont egy 96-os ferrarit sikerült leszednem, azt majd meglesem milyen.

Lacika77
nov 23 : 22:15
szerintem a mod nem rossz!tetszik,hogy gépészkedni kell! de a pálya az kuka! alig lehet normális kört össze rakni,mert sokszor épp hogy hozzá értem és off lett! borulásokról nem is beszélve! kéne normális pálya,meg több tesztelő!

Tomynho
nov 23 : 21:18
Azért kérdezem, mert én már néztem mindegyik modot. 2002 vagy 2004-ről olvastam pár helyen, de a link halott, mondom hátha tud valaki valamiről ami nincs mondjuk drivingitalián, meg műhelybe se stb.
98-as modot találtam amit majd még megnézek az még kb határeset a retroban

miklostamas
nov 23 : 20:58
2012-t találtam a steamen. De azt hiszem ez van alapból is. Nekem teljesen mindegy mivel csak menjünk valamivel.

ZOLI
nov 23 : 20:52
Nem igazàn volt mèg olyan amit ne negativan közelitenèl meg ugyhogy tök mind 1
Tul maximalista vagy XD
Nèzz körül te is aztan megnézzük.

Tomynho
nov 23 : 20:37
no,de mindegy is ez a része úgy is még alakulni fog a dolog...lépjünk tovább más témára. ötletek jöhetnének milyen modokat tudtok még. 99-es assze amit néztünk már itt, de tud valaki 2000 és mondjuk 2008 között modot? Ha igen jöhet bátran a link

Tomynho
nov 23 : 19:58
Magasról teszek arra, hogy mennyire reális, ha 1x az első körben kiesik a mezőny fele. Azért nem fogok tesztelni 2 hétig, hogy utána meg 2 kanyar alatt beleküldjenek a falba, vagy belemenjek. Itt valaki hibázik esélyed nincs kikerülni, ha a mögötted lévő csak egy picikét elméri a féktávot még a bukótérbe, se tudsz kimenni, vagy a fűre vagy hogy mondjam, mert visszapattansz pl sikánnál a pályára onnantól meg kilököd a fél mezőnyt. Balesetveszélyes a pálya, ha úgy tetszik. Én felesleges dologba nem ölöm az időm, tesztelni tesztelem a modot, de ha ezzel megyünk azért nem kockulok rá, hogy utána meg kirakjanak, mert ki fognak ezt próbáld meg 1x megérteni. Am is kevesen vagyunk, kedvem se lenne 3-4 fővel körözgetni megint, mert a pálya miatt kihullik a mezőny bő fele.

miklostamas
nov 23 : 18:58
A pályacsomag 88-as. Akkoriban nem volt szokás használni a kerékvetőket, sőt a pálya szélén sem nagyon mentek mert mindig koszos volt. Nem kellett vágásért vagy szélesítés miatt utólag büntetni senkit,mert a szegélykő büntetett azonnal ( Barichello 1994 pénteki időmérő youtube ). Pontosan ez van ebben a módban és pálya csomagban. A kilencvenes években kezdődött a pályák átépítése a biztonság érdekében, és született egy csomó új olyan unalmas pálya ahol lehet menni keresztbe kasba de kiesni vezetői hiba miatt lehetetlen. Nekem sokkal jobban tetszett az az időszak mint a 2000 utáni.
Tomynho keress belső kamerás felvételeket abból az időszakból és nézd meg hogy mennyivel többet kellett akkor gépészkedni mint mostanában. Valami ilyesmi van ebben a módban is, és ezért nehéz, és ezért tetszik.

ZOLI
nov 23 : 16:18
Jaja illet mert eléggé problémás volt:)
Legalabb egy gonddal kevesebb !

Tomynho
nov 23 : 15:02
Közben úgy tűnik megoldódott a probléma, most már jó a legújabb build, kijavították a hibát, szal a szinkronizálási probléma már tárgytalan. Éppen ideje volt megcsinálni 1 hónap után

ZOLI
nov 23 : 13:23
Megnézzük;)
Palya csomag minden képben más lenne hozzà. Azért nincs sok kedvem szalmabálák között menni:)
Meg bisztos hogy valahogy barátibbá lehet tenni a modot.
De egyelőre amugy is csak teszt van .
Nem ez lesz az egyetlen mód amit megnézünk . Szoval egyelőre nyugalom és türelem
Biztos hogy nem egy szar moddal fogunk menni hanem amennyire lehet kézenfekvő lesz mint ahogy idaig is .

Tomynho
nov 23 : 10:36
Az meg sztem már csak hab a tortán, hogy alapsettel kb vezethetetlen a kocsi. Durva különbségek lesznek, szal nem lehet majd összerázni a mezőnyt szabályokkal (amire gondoltál, hogy egybe legyünk) mert setup őrületesen sokat számít, hogy el tudd vezetni ezt a retro cuccot

Tomynho
nov 23 : 10:34
Én azért nem kockulok vele 1 hétig, hogy utána egy kis érintés miatt lerepüljek a térképről. Nehéz vezetni oké, de a pálya finoman szólva se könnyít a dolgon. Az pedig, hogy a sóder és a fű is olyan, mint a jég finoman szólva sem reális. Ezeket a kocsikat 100 feletti tempónál is megfogta, én meg 40-el is legalább 3-400métert csúszok. Annak meg semmi értelme, hogy elindulunk 8-an és kb 2-3 ér célba. féktávokat baromi könnyű elnézni, világ életben törekedtem arra, hogy inkább az én futamom menjen a levesbe, minthogy mást kilökjek, de ezzel még lehet én is kiraknék valakit, mert kiszámíthatatlan mekkorát repülsz a hurkán, nem megdob, hanem kilő, mint egy rakéta. Valaki hibázik előtted elkapod a kormányt és vége mindkettőtöknek, hiába kerülöd ki, repülsz...de majd 1 hét és meglátod miért ótvar ez a pálya...már legalább is verzió. Megnézem majd normális pályán is, mert ez tényleg brutál szar

ZOLI
nov 23 : 02:39
Kár hogy nem vagyok othon csak jövő heten.
De mindenkep ki próbálom.
Viszont jo lenne össze kombinálni újabb pálya csomaggal.persze csak is a klasszikusok közül.
Tomi ez egy ilyen sport
Főleg régen ilyen lehetett
Nekem a mostani f1pl azért nem tetszik mert túl bisztonsagos .
Már rendesen hiányzik hogy egy mód nehéz legyen

Tomynho
nov 23 : 00:37
Márpedig itt valami nincs rendben. Egy elhibázott féktáv után alig 50-el mentem át a hurkán és simán felborultam...és egyenesen mentem, nem keresztbe csúsztam vagy ilyenek. Ez a pálya kuka, esélytelen bárhol is használni a rázókövetek, nem tudom ki csinálta a pályát, de húzza a...
Más pályán lehet jó, de ááá ezzel így tuti nem indulok még egy funrace-en sem. 1 semmiség, egy észrevehetetlen hiba és az életben nem állsz meg. Nem tudom miért nem fog a fék sokszor, nyomom és megyek tovább, sima 70-es tempónál picit megdobna a rázó, de itt repülök 30métert és garantáltan a falban végzem, se a fű se a sóder nem lassít semmit se, mintha tükör jég lenne. Ha egyedül indulnék se érnék célba, hát még ha kicsit hozzám érnek féktávon, vagy megy egy kis ártalmatlan lökdösődés...szal így inkább el sem rajtolok ezzel. Azért hogy kiessek pár kör alatt nincs értelme. Nem lenne rossz, ha nem lenne szar

miklostamas
nov 22 : 19:55
Hali!
A tesztfutamot támogatom. A bajnokságot is.
De ez a mód eszéletlenül nehéz. Javaslom mindenkinek hogy próbálja ki, ez nem egy egyszerű valami. Talán az eddigi legnehezebb amit eddig próbáltam.

ZOLI
nov 22 : 14:18
Ne is mond
En egy dobogot buktam miatta.

Legújabb látogatók
  • Idoli
    [ 1 hét, 5 nap, 18 óra, 34 perc, 12 mp ezelőtt ]
  • mattbrine26
    [ 2 hét, 14 óra, 16 perc, 25 mp ezelőtt ]
  • mawerick
    [ 2 hét, 1 nap, 14 óra, 7 perc, 13 mp ezelőtt ]
  • Tomynho
    [ 2 hét, 2 nap, 8 óra, 1 perc, 51 mp ezelőtt ]
  • miklostamas
    [ 2 hét, 5 nap, 17 óra, 29 perc, 31 mp ezelőtt ]
  • pityu72
    [ 2 hét, 6 nap, 11 óra, 49 perc, 29 mp ezelőtt ]
  • bimre60
    [ 3 hét, 9 óra, 50 perc, 29 mp ezelőtt ]
  • ZOLI
    [ 3 hét, 12 óra, 50 perc, 53 mp ezelőtt ]
  • Lacika77
    [ 3 hét, 1 nap, 7 óra, 55 perc, 50 mp ezelőtt ]
  • Sebenoli
    [ 3 hét, 4 nap, 7 óra, 49 perc, 31 mp ezelőtt ]
Címsorok

»McLaren: Dennis is szakított volna a Hondával
Zak Brown úgy gondolja, hogyha még mindig Ron Dennis irányítaná a wokingiakat, akkor is megtörtént v ...
»Rosberg: Schumachernek megvoltak a mentális játszmái
2016 világbajnokát arról az időszakról kérdezték, amikor a Hétszeres csapattársa volt a Mercedesnél ...
»Világbajnokként sem hitte, hogy visszatérhet
Egyértelműen látszik, hogy Brendon Hartleynak idén egy régi álma teljesült: végtelenül hálásan beszé ...
»Leclerc nem tudja, mit várjon a Saubertől
Charles Leclerc 2018-tól már az F1 idei sereghajtó csapatánál fog szerepelni. A kérdés az, hogy a sv ...
»Massa egy dolgot hiányol karrierjéből
Felipe Massa hosszú karriert zárt le 2017-ben az F1-ben, versenyzői pályafutását azonban nem fejezi ...
»Pokoli sebességek jönnek jövőre
A Formula-1 hatalmas mértékben gyorsult a tavalyi évhez képest, a jövő évi előrejelzéseknek pedig új ...
»Grosjeant aggasztja a Haas visszatérő gondja
Még csak második évét zárta a Formula-1 legújabb csapata, ezalatt a két szezon alatt Romain Grosjean ...
»Rosberg: A közönség vagy a gyártók fontosabbak?
Nico Rosberg egyáltalán nincs jó véleménnyel a mostani F1-es motorokról. A tavalyi világbajnok szeri ...
»Kubica apja: Sokszor csak a pénz dönt
Annak ellenére, hogy hét elején a sajtó széles körben arról számolt be, hogy Szergej Szirotkin a Wil ...
»Először 100 %-os a pilóták szövetsége
Most már tényleg képviselheti az F1-es versenyzőket az Alexander Wurz vezette GPDA, hiszen az utolsó ...
»Newey: Ki kell találni valamit a halo helyett
Sokan megszólaltak már a 2018-ban bevezetett fejvédő eszközt illetően, ezúttal mérnöki szemmel látha ...
»Amikor az időmérőkön rommá ver a csapattárs
A 2017-es szezonban is láthattunk szoros és abszolút egyértelmű, csapaton belüli párharcokat. Raikkö ...
»Már majdnem behozta a késését a McLaren
Szeptember közepén vált biztossá, hogy a McLaren 2018-ban a Renault erőforrásait használja majd, és ...
»Briatore: Az FIA akadályozta Schumachert
A Benetton és a Renault volt csapatfőnöke szerint a mai Formula-1 már nem a pilóták harcáról szól. A ...
»Máris gondok a Honda körül
Valószínűleg nem érte hatalmas meglepetésként a Toro Rosso istállót, hogy a Hondára való átállás nem ...
»Magnussen szezonja a legjobb és pocsék is volt egyben
Versenyen nyújtott teljesítményével kifejezetten elégedett a Haas dán pilótája, de az időmérőkön küs ...
»Mérlegeli az F1, legyenek-e rajtrácslányok
Láttunk már Formula-1-es versenyen rajtrácsfiúkat, a problémakört pedig újra előhúzták: Ross Brawn f ...
»Lowe sajnálja, hogy Massa nem nyert Bakuban
Sok versenyző állította azóta, hogy megnyerhette volna a versenyt, de Paddy Lowe, a Williams technik ...
»Egyedülálló a Mercedes dominanciája
Többször is tapasztalhattunk komoly fölényt különböző csapatoktól az elmúlt 30 évben a Formula-1-ben ...
»Ocon: Nagyobb nyomás? Ugyan!
Sergio Perez azt valószínűsíti, hogy a Force India idei szerzeménye, Esteban Ocon a jövő évben már k ...
»Ricciardo: Idén eltűnt az időmérős tempóm
Az ausztrál pilóta beszélt Max Verstappennel szembeni időmérős lemaradásáról, de emellett Brendon Ha ...
»Nemzetek és pilóták futamgyőzelmei
Számos alkalommal felvetődik a kérdés, melyik pilóta és melyik ország hányszor nyert a Formula-1-ben ...
»Todt: Túl drágák és bonyolultak a motorok
Az FIA elnöke vélekedik így a Formula-1-ben használatos, jelenlegi erőforrásokról. A hibridmeghajtás ...
»Ki mennyit fejlődött egy év alatt?
Érdekes statisztikákat olvashatunk így a szezon vége felé, a legjobbakat csokorba gyűjtöttük. Miben ...
»Még nem egy Alonso, de már magabiztos Norris
Alig, hogy idén nyert az F3-ban, a McLaren fiatal igazoltja máris 2018-as F1-es beugrásról fantáziál ...
»A Ferrari szemléletváltásra készül
A munkához és a sikerekhez való hozzáállásán igyekszik nagymértékben változtatni a Ferrari a követke ...
»Csoportos felmondástól félt a McLaren
Már a 2017-es téli F1-es teszten gyanús volt, hogy a McLaren-Honda újabb nehéz évre számíthat. Eric ...
»Hamilton csak legyint a tripla koronára
Lewis Hamilton nem osztozik Fernando Alonso lelkesedésében az autósport csúcsát jelentő hármas koron ...
»Hamilton négyesélyes vb-harcra számít
Hála a Renault-motornak a McLaren is csatlakozik a harchoz Lewis Hamilton szerint, aki már az első v ...
»A Williams ekkor ismertetheti döntését
Oroszországban már tudni véli a sajtó, hogy pénteken ismerteti a Williams-Mercedes a jövő évi, végle ...
»Todt: A csapatok dühösek voltak? Hát még az FIA!
A szövetség keveset tehet, elsősorban a csapatokon múlik, hogy megakadályozzák a Renault által megka ...
»Kirúgták, mégis dicsérik Kvjatot
Érdekes nyilatkozat látott napvilágot a héten, Franz Tost szerint Kvjatnak helye van a Formula-1-ben ...
»A Mercedes nem hagyja magára Wehrleint
A világbajnok istálló nagyon jó véleménnyel van Pascal Wehrleinról, így arra is lehet esélye, hogy 2019-ben ülést kapjon a Mercedesnél. 2018-ban kevésbé áll jól a tehetséges német versenyző szénája.
»A McLaren nem hagyja unatkozni Norrist
Úgy tűnik, Boullier komolyan gondolja, hogy Lando Norrist néhány év múlva leigazolja csapatába. Ha A ...
»Perez megkezdte a 2018-as mentális játszmát
A Force India mexikói pilótája a Belga Nagydíj utáni időszakról beszélt. A folytatásban arra számít, ...
»A Red Bull nem vár sokáig Ricciardo döntésére
Max Verstappen három évig még biztosan az energiaitalos alakulatot fogja erősíteni, de Daniel Riccia ...
»Hamilton egészen közel a Mercedeshez
Lewis Hamiltont rendkívül megviselte a 2016-os keserű szezon, amikor már néha úgy érezte, saját csap ...
»A Honda megkönnyebbült a váltás miatt
Három év sikertelenség után a McLaren szakított a japán gyártóval. Talán ez a Honda háza táján is vá ...
»Ocon: Gyorsabb vagyok Verstappennél
Korábban az F3-ban megverte a hollandot, és úgy véli, továbbra is gyorsabb nála – csakhogy ezt bizon ...
»Újabb Ferrari-kulcsember a Mercedesnél
Mintha az ismétlődne meg a két rivális istálló között, ami egy évvel korábban James Allisonnal törté ...


Közzététel dátuma: Sat, 16 Dec 2017 06:12:30 +0100
Részletek


Nincsenek hírek - nézz vissza később.



Szerver Állapot
Következő Esemény

Helyszín: -
 
Időpont: -
19:45 

Esemény:
 
Tesztfutam
75% 
Partnerek

17F1Liga.jpg
 

 



 

TeamSpeak

Szoba adatok     Letöltés

RSS hírforrások
Hírek átvehetőek ezen rss hírforrások használatával.
rss1.0
rss2.0
rdf
Online
Vendégek: 4
Tagok: 0
Ezen a lapon: 4
Tagok: 206, legújabb: Norbi